pátek 2. ledna 2015

RIP 2014 - Hello 2015

Stále víc a víc si začínám uvědomovat, jak ten čas letí (a to ani nemám děti, na kterých je to prý vidět nejvíc). Dalších 365 dní je za námi a já mám potřebu si udělat rekapitulaci celého roku. 


PŘEDSEVZETÍ 2014
A začnu právě svými předsevzetími z minulého roku.

1) navštívit minimálně jednou měsíčně: koncert - festival - akci - galerii - muzeum - kino
Tenhle bod se mi celkem dařilo plnit.
+ se mi vyplnilo mé dlouholeté přání a to - jet k moři! 

2) psát blog opravdu pravidelně
Tady jsem se také velmi snažila. Oproti roku 2013, jsem za rok napsala o 27 článků více. Celkem to je krásných 90 článků za rok!

3) dodělat webové portfolio
U tohohle bodu jsem naprosto zklamala. Portfolio je neaktualizované dlouho, až se bojím podívat jak moc dlouho. 

4) rozjet blog o mé grafické tvorbě a zajímavostí ze světa designu
Tento bod jsem splnila tak nějak napůl. Blog jsem si sice založila -> amcadesign.blogspot.cz, ale neplní účel pro který byl zprvu zamýšlen. Vlastně jsem s ním daleko více spokojená, protože tam mohu ventilovat své momentální nadšení pro scrapbooking, které mi doufám dlouho vydrží!

5) ušetřit nějakou kačku
Najela jsem sice na systém - každou padesátikorunu hoď do kasičky, ale teď je naprosto prázdná.



PŘEDSEVZETÍ 2015
Pro letošní rok jsem se rozhodla pokračovat v této pětce předsevzetí a něco přidat.
  1. navštívit minimálně jednou měsíčně: koncert - festival - akci - galerii - muzeum - kino
  2. psát oba blogy opravdu pravidelně
  3. mít project life aktuální
  4. dodělat webové portfolio - ale teď už vážně!
  5. ušetřit nějakou kačku
  6. Nebát se zkusit rozjet osobní projekt

Nedávám si předsevzetí typu - zhubnu, začnu chodit běhat, začnu chodit dřív spát, přestanu se cpát nezdravým jídlem, atd. ... protože už dopředu vím, že je nesplním a nechci sama sebe zklamávat, proto volím tyto body. Někomu se to bude zdát možná až moc jednoduché, ale z vlastní zkušenosti můžu říct - ne není!

DESIGN
Na design blogu jsem vlastně za celý rok ani nesáhla. Protože se mi tenhle vlastně hodně líbí a také protože jsem neměla chuť, čas a nápad na změnu. Kdo ví, třeba se to během tohoto roku změní.


TAKOVÝ BYL ROK 2014

01
Byla jsem s L. na Kyberna plesu. Dostala jsem výpověď v práci. Byla jsem se ségrou na koncertě Royal Republic. A taky jsem měla problémy s notebookem.

 

02
Byla jsem na dvou pohovorech. Oslavila jsem narozeniny o měsíc dřív, ale byla to skvělá akce. Dostala jsem předplatné Apetitu. Lepšího Valentýna jsem se nemohla ani přát! Od bratrance jsem dostala jeho starou zrcadlovku. Začala jsem jíst sushi. Brala jsem antibiotika a měla jsem neschopenku. Přestěhovala jsem se zpět do Nymburka a byla jsem s Weru na LIRu Winter. Poprvé mi přišel Brandnooz box.

   

03
Poprvé jsem jedla tatarák. Byla jsem u výživové poradkyně. Taky jsem si skoro po roce pustila moji oblíbenou PC hru Roller Coaster Tycoon. Byla jsem se asi naposledy podívat na kybernu. Zhubla jsem 3 kila za měsíc.

 

04
Poprvé jsem napsala recept na blog, byly to lazaně. Grilovali jsme. Vytvořila jsem si organizér na příspěvky na blog. Seznamovala jsem se s Wordpressem. Navštívili jsme výstavu Timu Burtona. Přišel mi Brandnooz box. Objevila jsem kouzlo jménem Project life. Byla jsem v Hradci na Majálesu a také na tom nymburském. Koupila jsem si tablet. Byla jsem poprvé na tréninku dračích lodí. Také jsem byla na Janičky svatbě.
Kino: Pompeje

 

05
Objednávka na paperoamo, u nemravky a scrapbook- objednaný kamarádkou jako dárek. Konal se první Restaurant Day v Nymburce a já se ho zúčastnila jako prodávající a přijeli se na mne podívat kamarádi z Hradce. Napekla jsem tyhle bagetobulky. Byla jsem na rozlučce se svobodou jedné kamarádky. Rozhodli jsme se s L., že spolu začneme bydlet a našli jsme super byt.

 

06
Byli jsme na obřím nákupu v Ikea. Pořád jsme někam jezdili pro věci. Jeli jsme Dragon Fest. s L. jsme byli na Votvíráku. Také jsme celá parta jeli na svatbu našich kamarádů. S Kuchařinkou jsem byla na soutěži bloggerů, kterou pořádal Electrolux a ona vyhrála! Udělala jsem si radost kuchařkou od Romana Vaňka a kuchařku od Jamieho Olivera jsem dostala. Byla jsem s holkama na bruslích a narazila jsem si festovně kostrč. Také jsem s Kuchařinkou natočila videorecept. Přišel mi Brandnooz box.
Kino: X-men: Budoucí minulost, Transformers: Zánik

 

07
Byly jsme se ségrou v Hradci na Rock for people. Potkala jsem se se Strapem a Jamiem z The Feud. Maminka úspěšně dokončila dálkové bakalářské studium a měla promoci. S L., B. a P. jsme byli u moře v Chorvatsku na ostrově Vir a bylo to skvělý!

 

08
Navštívili jsme Přístavní slavnosti. Začala jsem se pořádně věnovat project life (PL 2013 1/2 a PL 2013 2/2). Konal se další Restaurant Day, ale tentokrát jsem jen ochutnávala. Byla jsem se ségrou na úplně vyprodaném koncertu Jamese Arthura. Vyráběli jsme komiks pro A. Jeden víkend jsem strávila na chalupě v Rudolfově. Přišel mi Brandnooz box.
Kino: Úsvit planety opic, Strážci galaxie

 

09
S L. jsme slavili první výročí a udělala jsem nám večeři. Jeli jsme na výletě lodí po Labi až do Německa. Věnovala jsem se project life (PL 2012 1/2 a PL 2012 2/2). Byli jsme na pouti. Objednala jsem si fotky u Happy foto, ale s kvalitou jsem nebyla moc spokojená. Byla jsem i na svatbě P. a K. a spala jsem u své kamarádky ze střední M. Udělala jsem si radost objednávkou z nemravky. Přišel mi Brandnooz box.
Kino: Želvy ninja

 

10
Pekla jsem cupcakes. Tvořila jsem project life (PL 2014 1/3, PL 2014 2/3 a PL 2011). S B. jsme objednávaly věci ze scrapylife a s M. na papero amo. L. měl svátek a šli jsme na runnig sushi. Stavila se u nás ségra a měli jsme Tekken turnaj. Zkoušela jsem domácí asijské závitky. Přišel mi Brandnooz box a rozhodla jsem se ukončit předplatné.
Kino: Drákula: Neznámá legenda

 

11
Konal se Restaurant Day a já opět vařila. Také jsem se společně s B. zúčastnila akce Vem-ber. Navštívila jsem hned dva koncerty - George Ezru a Klaxons. Začala jsem s mamkou občas chodit "Nordic walk". Na klubovně proběhla akce "Tatarák". Pekla jsem slané muffiny na rodinnou oslavu. Byli jsme se podívat na rozsvícení vánočního stromu.

 

12
Konečně jsme začali shánět vánoční dárky. Měla jsem svátek a tak jsme šli s P. a B. na večeři. Nechala jsem si vyvolat fotky ve Fotolabu. L., B. a E. měli narozeniny a tak se konala Hollywood párty. Přeorganizovala jsem si špajz. Koupila jsem si kabelku a říkám ji Vilma. Kamarádům co měli v červnu svatbu se narodila holčička! Uvařila jsem tohle skvělý curry.  Mamka měla narozeniny a mě se poradřilo ji sehnat lístky na muzikál Mamma Mia. Měli jsem super Vánoce a L. si koupil PS4, kterou mu občas kradu.
Kino: Hobit

 


Žádné komentáře :

Okomentovat