pondělí 5. ledna 2015

Random photos of the week #1

V pondělí jsme se stavili u našich, protože jsem potřebovala vytisknout nějaké texty do mého PL fotoalba. Taky se nám rozbilo regulátko na troubu, takže po každém pečení musíme vypnout přívod plynu do trouby a to je docela otrava. Jelikož jsme v podnájmu, rozhodli jsme se majitelé otravovat až v po novém roce. Po obědě jsme také už uklidili vánoční stromeček. Né že bych chtěla, ale museli jsme - začal totiž strašně opadávat tak, že nám popadala půlka ozdob. Večer jsme usedli k PS4 a já hrála hry na tabletu. V úterý jsme celý den proflákali u PS4, dokonce jsem hrála i já. K večeru jsem zasedla do mého pracovního koutku a pracovala na PL fotoalbu. Jelikož byl ve středu Silvestr, dojeli jsme pro nějaké občerstvení, poklidili byt a opět usedli k PS4. Kolem 19h  k nám dorazila parta a oslavu jsme začali hrou Hobit. Opět se nám povedlo porazit Šmaka, ale jenom o fous! Hra je pro 5 lidí, ale nás bylo 6 a tak jsem opět hrála s kamarádkou L. a opět jsme měly nejvíc diamantíků! V půlce hry dorazil ještě O. Kolem půl 12 jsme se oblíkli a šli jsme k hradbám připravit ohňostroj a připravit přípitek. Po ohňostroji, přípitku, prskavkách a novoročních hovorech jsme se odebrali opět k nám na byt. Kolem 2h odešli první kamarádi. My jsme to zabalili asi kolem 3h. Na Nový rok jsme byli úplně vyčerpaní a nezmohli jsme se ani na úklid a já jsem zvládla uvařit akorát kotel čočkové polévky. V pátek jsem konečně poklidila byt po párty. Také jsem pracovala na PL fotoalbu a dokonce už i na PL 2015! Bohužel mě začala nepříjemně bolet dáseň u moudráka. V sobotu jsme byli pozvaní k mojí zálabské babičce na oběd. Uvařila výbornou svíčkovou. L. jel po obědě do práce a já u babi zůstala. Po práci si mě L. vyzvedl a jeli jsme do Lidlu na nákup, kde bylo děsně, ale děsně uřvaný a rozmazlený dítě. Večer jsme šli posedět s partou do Adély. V neděli jsme byli doma a když přišel L. z práce, oba jsme zalehli k televizi a flákali se. Večer jsem si prohlížela na tabletu instagram a hledala inspiraci na PL fotoalbum. 

 

 

Žádné komentáře :

Okomentovat