čtvrtek 15. ledna 2015

Random photos of the week #2

V pondělí jsem šla po 14 volných dnech (které mi určitě někdo ukradl, protože nemohly takhle rychle uplynout), jsem šla do práce. Odpoledne jsem byla zařizovat pár věcí a k večeři jsme si s L. udělali asi tunu bramboráků a tu tunu jsme i snědli (hovádka). V úterý mě to celkem bavilo v práci, protože jsem se dostala i k produktové fotografii a dělala jsem nový katalog propisovacích tužek (takže kdybyste někdo chtěl propisky s potiskem, stačí se ozvat!). Taky nám s B. přišla objednávka z Nemravky. Ač se to nezdá těch pár věciček stálo pětikilo. Ve středu jsem po práci zařídila poslední věci a stavili jsme se u mojí zálabský babičky a ta mi nabalila milovaný halušky a štrůdlík. Taky jsme dostali za úkol dovést halušky a štrůdlík i P. Čtvrtek byl fakt na pěst den. Takhle vysílená z práce jsem snad ještě nebyla. Celý den jsem fotila v nevytopené stodole autokatalyzátory (špinavé a těžké) do firemního katalogu a samozřejmě jsem si je i sama musela nosit, takže jsem měla (a stále mám) pěkně zaprasený foťák a stativ. Večer jsem přijela autobusem domů a rozbolela mne hlava, asi jako nikdy předtím. V pátek ráno jsem vstala a opět mě tak ukrutně bolela hlava a navíc se mi i dělalo špatně od žaludku. Vzala jsem si paralének a jela do práce. Tam jsem moc dlouho nevydržela, protože bolest ne a ne ustoupit a tak mne kolega odvezl domů. Skoro celý den jsem prospala, večer už mne hlava bolet přestala. V sobotu se konal ségry maturitní ples a dopoledne jsme byli na poslední chvíli kupovat L. sako a společenské kalhoty (protože sis je prostě musel vyzkoušet na poslední chvíli, že jo?!), na oběd jsme se stavili v kebabu. Po obědě jsme jeli za L. mamkou, aby mu kalhoty zkrátila. Odpoledne jsem šla za tetou do kosmetického salónu, líčila ségru na ples a tak jsem se také přidala. Když jsem se vrátila, navečeřeli jsme se a vrhli jsme se do příprav na ples. Lehce po 18h jsme byli připravení a čekali jsme na dědu, který nás měl odvést. Pořád nemůžu uvěřit tomu, že už mám tak velkou ségru. Ples byl super, předtančení měli skvělý a tombola byla více než vtipná. Koupila jsem si pouhé dva lístky a oba výherní. Když se začaly vydávat ceny z tomboly, lidé kolem nás chodili s orchidejkama. Říkala jsem si, že by bylo fajn jednu vyhrát. Rostlinu jsem sice vyhrála, ale ne tu orchidej, nýbrž zasazenou malou (no jak se to vezme, byla největší ze všech výherních) jedličku v květináči a k tomu dva trošku kýčovité obrázky. Sranda nastala v okamžiku, kdy si byla vyzvednout výhru mamka. Ta se modlila aby nevyhrála taky stromek, no a co myslíte? Vyhrála ho! Kolem půlnoci jsem se byla přezout do balerín, protože už jsem to nemohla na podpatkách vydržet. Ale musím uznat, že jsem si koupila konečně celkem pohodlné lodičky (to že jsem v nich nevydržela je moje chyba, běžně podpatky nenosím). Hodně jsme s L. tančili a vlastně i s dědou a pak společně v kolečku i s babičkou. L. nezklamal a nenechal sedět ani jednu babičku a ani mamku. Když se blížila 2h ranní, kapela oznámila, že budou hrát poslední píseň a pak už se vše balilo a my jeli domů. Nechápu, jak je možné že nemám ani jednu insta fotku. V neděli jsme vstali tak akorát. Byli jsme pozvaní na oběd k L. rodičům, na výbornou franktfurtskou polévku a k druhému chodu byly krůtí prsa na mandlích s hranolkama. Zbytek dne jsme prospali a proflákali.


 

Žádné komentáře :

Okomentovat