úterý 30. prosince 2014

Random photos of the week #52

V pondělí jsem dala dohromady recept na tohle supr curry a zbytek dne jsem docela proválela, což nemůžu říct o L., neboť musel chodit tento týden do práce. V úterý jsme měli lehce návštěvní den, ale večer jsme si udělali výbornou mňamku, převlíkli se do slavnostního a udělali jsme si s L. svoje Vánoce. Na Štědrý den jsem se fakt těšila. V 11 přišel L. na oběd a pak šel zase do práce. Já jsem ve 14h vyrazila k hradbám, protože jsme měli sraz s partou na krmení kachen (stejný nápad měli ohromné množství lidí, takže kachny byly přežraný). Po chvíli dorazil i L. a kolem třetí jsme vyrazili k L. rodičům dát dárky po stromek a popovídat si. Po 16h jsme vyrazili k našim, tam jsme si povídali a pak jsme si všichni společně rozbalovali dárky. Nebudu vypisovat co jsem dostala, myslím si, že se to sem časem stejně dostane, skrz instagram :) Když jsme už neměli co rozbalovat, L. odjel k jeho rodičům domů a my jeli k babičce na velkou večeři. Jak asi probíhá se můžete dočíst ve článku, který jsem psala loni (tady!). Letos to teda všechno probíhalo trochu chaoticky, ale i tak to byla supr večeře! Po večeři šel děda zazvonit zvonečkem a rozdávali jsme dárky. Já jsem tedy věděla co od babičky dostanu, ale i tak mne překvapila! Druhý den jsem šla na oběd k druhé babičce a L. šel na oběd jeho ségře. Odpoledne se pro mě stavil, jel se domů převlíknout a jeli jsme k jeho ségře. Poprvé jsem si vyzkoušela Guitar hero a jeho to bomba! Po tom jsme jeli k druhé babičce. Večer jsme lenošili. V sobotu se L. rozhodl, že už to déle nevydrží a jeli jsme na Čerňák pro Playstation 4. Já si k této příležitosti koupila tři trička a všechny šedé. Jedno obyč bez potisku (potisk mi bude dělat bratránek dle mého návrhu), další s potiskem černým a to třetí má na sobě našitou umělou koženku. Cestou domů jsme se u bratránka stavili a tak jsem mu tam to tričko nechala. Vlastně jsem ho nechala B., protože on má zlomenou ruku. Doma PS4 zapojil, ale nepřihlásil se, neboť stále nejde PSN. PS4 si koupil jako pack se hrou Watch Dogs. V neděli mi to i na chvíli půjčil a já si zajezdila autem. Mezitím co L. hrál, já si stáhla několik her na tablet (fakt mě teď baví hra Godus) a projížděla jsem instagram. Večer jsme si zasedla k fotoalbu a začala jsem dávat dohromady stránky z roku 2012, kdy jsem byla v Londýně.

Tímto Vám přeji všechno nejlepší do nového roku! 

 

 

 

Žádné komentáře :

Okomentovat