pondělí 22. prosince 2014

Random photos of the week #51

V pondělí jsem si trošku přispala, protože jsem si vzala dovolenou. Moje maminka měla narozeniny a já jsem jí sehnala skvělej dárek v podobě vstupenek na muzikál Mamma Mia! Domluvily jsme se, že jí udělám k obědu její oblíbené lazaně, po obědě skočíme pro pár věcí do města a pak pofrčíme vlakem do Prahy. Lazaně se mi povedly (ikdyž jsem je podávala o trochu déle než jsem plánovala), ve městě jsem sehnala vše co jsem chtěla. Vlak měl sice mírné zpoždění a navíc jel odklonem, ale do Prahy jsme jely radši s hodinovým předstihem. Kongresové centrum jsme s přehledem našly a tím, že jsme tam byly skoro o hodinu dřív, šly jsme si sednou do restaurace Yam Yam a daly si lehkou večeři. Já si dala ze sekce předkrmů makimaki (4 ks maki losos a 4 ks maki surimi) a mamka si dala salát s kuřecím masem. Když se blížila půl 7 zaplatily jsme a šli jsme do centra. Představení se mi hrozně moc líbilo! Už je to nějaký čas co jsem byla v divadle a musím říct, že mi to docela chybí. V úterý si mě vyzvedl v práci L. a jeli jsme zcela neplánovaně do Tesca v Poděbradech. Toho jsem využila a stavila jsem se v DM pro pěnu na holení, úžasný balea šampon pro zničené vlasy a balení suchého mixu pro přípravu falafelu, potom v Kiku pro papírové košíčky na cupcakes, jednorázové pytlíčky na zdobení a pro šedivý cardigan za 80 Kč! S L. jsme měli oba docela hlad a tak jsme se před nákupem ještě stavili na jídlo v tom bistru. Dala jsem si svoje oblíbené křehké kuře a rýži a L. si dal gyros s nudlemi. Po nákupu jsme jeli domu. Ve středu byl jeden z těch línějších dní u seriálů. Ve čtvrtek jsem si v práci dotiskla dárky a také můj nový plánovač na blog a nevydržela jsem to a hned jsem si naplánovala několik článků na leden. V pátek večer jsme šli na oficiální zapíjení kamarádů dcerky a taky jsme odpoledne koupili stromeček! V sobotu jsme vstávali opět docela pozdě a vyloženě jsme sobotu proflákali. V neděli jsem těsně po obědě fotila jeden projekt na můj druhý blog (brzy se na blogu objeví!) a potom jsme jeli k našim pro stojánek na stromeček, k babičce pro nějaké cukroví a k L. rodičům pro další cukroví. Večer jsme usadili stromek a ozdobili ho. Já pod něj dala první várku zabalených dárků a šla jsem dobalit zbytek, abych už alespoň měla něco hotového. I přesto Vánoce nejsou podle plánů a nemoc blízkých mě nenechává chladnou.


 

 

Žádné komentáře :

Okomentovat