úterý 9. prosince 2014

Random photos of the week #49

V pondělí se mi fakt nechtělo vstávat do tý zimy venku a dost jsem záviděla L. že má volno. Odpoledne si mě vyzvedl v práci a jeli jsme na poštu, kde mi řekli, že můj balíček z ebaye ještě nemají v evidenci. Objednávala jsem asi 6 věcí ve stejný den a 5 mi jich už přišlo a já stále čekám na ten poslední, ve kterém je dárek pro ségru k narozeninám. Potom jsme jeli do Alberta na nákup a nechali tam zase šílený prachy. Fakt nechápu jak to děláme. Podezřívám skřítky, že tam pořád přihazujou ty müller milky, sušenky a další dobrůtky a my se pak na pokladně divíme, kolik ten nákup stojí. Večer jsme si k večeři pustili seriál Flash a potom v telce simpsonovi, u kterých jsem vytuhla. V 8 jsem se konečně dokopala k tomu udělat oběd na druhý den. V úterý se mi do práce vlastně taky nechtělo, protože mrzlo ještě víc. Odpoledne jsem se cestou na autobus stavila u tety v práci. Domů jsem přijela vymrzá a tak jsem si udělala teplý čaj a pustila si seriál "Selfie", který jsem nově objevila. Což mi připomnělo jiný seriál, který jsem objevila nedávno a to "Young and hungry". Oba tyto seriály mají zatím jen jednu sérii a Selfie teď dokonce ještě vysílají. Kolem půl 6 jsem šla dělat večeři a oběd na další den. Ve středu  večer jsme dokoukávali seriály - Arrow a Flash a já si pak udělala plánování financí v excelu, abych měla lepší přehled o tom kde a kolik platím a za co furt utrácím, že nic neušetřím (a to už si ani nekupuju věci na PL!). Ve čtvrtek jsme šli s B. a P. na večeři 'ke šmejdířce'. V pátek jsme jeli na větší nákup. Večer jsme trochu poklidili a já pak sedla k počítače a L. k telce. Na sobotu jsme si pozvali hosty, protože já měla svátek a L má další týden narozeniny, ale bohžel šel L. do práce a já tak měla za úkol doklidit zbytek bytu, umýt nadobí, napéct cupcakes a udělat chlebíčky. Ráno jsem teda trošku zaspala (alespoň, že jsem si oběd předpřipravila už den předtím) a hned jsem šla dělat oběd, abych ho měla na 11 připravený až přijde L. Po obědě jsem se chvíli válela, ale přesně v půl třetí, když přišel L. z práce jsem měla vše hotové a po 15h začali chodit hosté z mojí strany rodiny. Na neděli jsme si pozvali L. rodinu, takže jsem opět pekla, připravila chlebíčky a těšila se až přijdou. Zbytek neděle jsme prolenošili.

Po dlouhé době přidávám i píseň.




Žádné komentáře :

Okomentovat