středa 17. prosince 2014

Random photos of the week #50

Poslední dobou chodim fakt pozdě spát a není proto nic neobvyklého, že se mi ani toto pondělí nechtělo vstávat, tím spíš, že L. měl volno. Odpoledne si mě vyzvedl v práci a jeli jsme do NBK. Zaparkovali jsme na násměstí a šli do papírnictví, kde jsem objevila super rekvizitu na naší páteční Hollywood párty, pak do Rosmanna, kde jsme dokoupili vánoční dárky a dárky pro holky k narozkám (a taky jsem tam objevila skvělý tekutý linky od Miss sporty za 45Kč) a jako poslední zastávka, byl bankomat. Když jsme měli vše zařízené, jeli jsme do Kovanska za A.. Cestou zpět jsme se stavili na nákupu. Doma jsem udělala večeři a dala péct zapečené brambory do trouby (které jsem málem spálila), jako oběd na další den. Kolem půl 9 jsem vyndala všechny vánoční dárky a dala na kupičky, podle toho komu jsou určeny a dala se do balení. Bohužel mi došla ta krásná hvězdičková washi páska (dobrá výmluva pro koupi nové washi pásky) a na konec i ten balící papír. Spát jsem šla opět pozdě - zasekla jsem se na fb se ségrou a dělala jsem si finance. V úterý jsem jela domů autobusem a předtím jsem se stavila ještě pro malý nákup do jednoty. Jelikož se L. narozeniny blíží, tak jsem mu uvařila 'něco' jako guláš, aby vzal do práce. Ve středu jsem měla v práci fakt ranec práce. Večer jsem si připravila příspěvěk na můj druhý blog o mé oblíbené polské scrapbook blogerce Antilight. Ve čtvrtek jsem měla homeofice a po 16h jsme vyrazili s L. do města. Koupila jsem si lístek na LET IT ROLL WINTER (který se koná 27. 2. 2015), konečně novou podprsenku, vyzvedli jsme fotky z fotolabu a jeli k našim, kde jsem nechala ségře fotky, vyzvedla pár věcí na kostým pro páteční Hollywood párty. Poslední zastávkou byla babička s dědou a u nich jsem si vyzvedla poslední věci na kostým a chvíli jsme si povídali. Na 19h jsme měli domluvený sraz v restauraci U Anny Šmejdířky. Dala jsem si opět biftek a kluci taky, B. si dala tagliatelle. Mě biftek přinesli spíš propečený (ikdyž jsem si objednala medium), ale neřešila jsem to - měla jsem hlad a docela jim dlouho trvala příprava. Bohužel B. měla trochu smůlu a jídlo vátit musela. Našla v tom totiž nějaké tenké smítka. Nejdřív nám to připadalo jako vlasy, a po zavolání servírky nám bylo sděleno následující - "Jó to je drátěnka. Oni jak mejou ty síta na těstoviny, tak jim tam v těch dírkách zůstavá drátěnka. Já Vám to odnesu.". Nevím jestli jsem to jen nepřeslechla, ale neslyšela jsem žádnou omluvu. A jako bonus jsme po zaplacení zjistili, že nám ty těstoviny zapomněla servírka odečíst. Naštěstí se vrátila a peníze s omlouv vrátila. Přišli jsme domu oba utahaní, takže jsme se vysprchovali a šli hned spát. V pátek si mne L. vyzvedl a jeli jsme na nákup. Jelikož byla na večer naplánovaná Hollywood párty a já slibila, že se postarám také o nějaké pohoštění, upekla jsem tyhle moje cupcakes, na požadavek od L. jsem upekla i párečky v listovém těstě a připravila pár chlebíčků. L. šel do Konce Konců už na 18h. Já jsem dorazila až na 19h a jak jinak než v kostýmu. Párty se opravdu povedla! V sobotu jsme ostudně vstali až v půl 2 odpoledne (do teď to nechápu, jak jsme mohli spát takhle dlouho). Navečer jsem se dala do výroby vánočních přáníček a skončila u třetího a zasekla se u sledování The Carrie diaries. V neděli jsme vstali, dali si lehkou snídani a jeli jsme do Prahy. Jako první zastávkou nám byla IKEA, kde jsme si dali oběd a potom udělali menší nákup. Koupila jsem si dost věcí na organizaci špajzu - nemůžu se dočkat, až si ho přeorganizuju. Potom jsme se přesunuli do CČM a šli obejít obchody. Nutně jsem si potřebovala koupit pár triček a sehnat šaty na ségry ples. Místo triček jsem si koupila novou kabelku Vilmu a šaty jsem opravdu sehnala! Krátce před 16h jsme se přesunuli do kina a čekali až začne film HOBIT. Kdo ještě nebyl, vřele doporučuji. Já sama nejsem na LOTRa nebo HOBBITA, ale film se mi fakt líbil. Cestou z Prahy jsme se dozvěděli, že se kamarádům I. a Z. narodila holčička a tak jsme ji šli večer zapít. Ještěže jsem měla v pondělí dovolenou!



 




Žádné komentáře :

Okomentovat