pondělí 1. prosince 2014

Random photos of the week #48

V pondělí jsem šla spát relativně pozdě. Napsala jsem články na blog, sestříhala video z koncertu Klaxons a třídila data na disku (rozuměj, prvních 10 minut, pak jsem si prohlížela obrázky a obsahy uložených dokumentů). Když jsem projela všechno zajímavé na disku, nastal čas na 9gag a 9gag TV. V úterý jsem publikovala článek o koncertu Klaxons, koukla na seriály a taky jsem si ve schránce vyzvedla balíčky z ebaye. Ve středu jsem byla s mamkou chodit na ovál. Ve čtvrtek vyšel článek o akci jménem Vem-ber a také jsme byli s L. na velkém nákupu, protože na sobotu byla plánovaná oslava dědových dvojitých narozenin (resp. 70tiny měl v létě, ale přesně na sobotní datum vyšlo 11leté výročí od nehody, kdy ho srazilo auto) a já jsem slíbila, že upeču svoje slané muffiny (na které chystám recepty). V pátek jsme se šli s L., mamkou a ségrou kolem 17h podívat na rozsvícení vánočního stromku a popít svařák. Kolem 18h jsme šli s L. na kebab, kde jsme se sešli s A. a L.. Potom jsme šli k nám na byt, že si L. veme drobnosti a půjde se do hospody. Jenže já se doma rozvalila a nikam jsem nešla a tak šli muži samotní. Zalehla jsem na gauč a pustila jsem si televizi a hle! Divoký anděl! Jééé, jak já tenhle seriál zbožňovala. Když anděl skončil, vrhla jsem se na pečení muffinů na oslavu. Kolem 23h jsem měla hotovo a tak jsem ssi vzala tablet a hrála Candy Crush ságu. Ráno jsem vstala o dost později než jsem měla v plánu, neboť mě ještě čekalo upečení listového těsta s párečkama. Těsně před 11h jsme jeli pro babičku, vyzvednout dort a pak na místo oslavy. Na místě jsme ještě s tetou a babičkou dodělávaly pohoštění a já pak se sestřenicí a bratrancem chystala další věci. Kolem 14h se sjeli všichni hosti a oslava mohla začít. Končilo se až v pozdních nočních (no vlastně ranních) hodinách za tónů All I want for Christmas. V neděli byl flinkací den plný regenerace, nic nedělání, obžerství, seriálů a také jsem si hrabala v plánovači mého blogu. 

 

 


Žádné komentáře :

Okomentovat