čtvrtek 27. listopadu 2014

23/11/2014 - Vem-ber

V neděli jsem byla s kamarádkou B. na akci jménem Vem-ber. Jedná se o sekáč, který je na podporu Klubu Nemocných Cystickou Fibrózou. 



S B. jsme se domluvily, že na Vem-beru budeme prodávat oblečení, které už nechceme nebo nám je malé / velké a také doplňky. Měla jsem s sebou spoustu šperků, které jsem kdysi vyrobila a nyní se mi jen válí v krabici ve skříni. 

Krátce po 13 h jsme s L. naložili krabice do auta a jeli jsme ke 'Kokosu', tam mi vše vyložil a pomohl mi to odnést na stanoviště. B. už tam byla a měla to skoro vše připravené. Já jsem své věci vybalila asi za 15 minut. Kolem 14 h se přišly podívat první zájemkyně. Občerstvení bylo opatřeno týmem Vem-ber a o nápoje se postarala Kavárna Luna. Musím velmi vychválit skvělý cheesecake! V 16 h si pro děti připravil divadelní spolek Jelita pohádku O třech prasátkách. Pohádka pobavila i mě (hlavně teda reakce dětí, když přišel vlk). Okolo 17h jsme začaly pomalu uklízet stánek. 

Co se týče prodaných věcí, byla jsem na tom o něco lépe než B., ale žádná sláva. Na Klub jsem společně s L. přispěla a také jsem si koupila brož s logem Vem-ber. Koupila bych si určitě i něco u ostatních prodejkyň, ale všude samé hubeňourky.

Skvělou zprávou je, že se pro klub vybralo celkem 5 tisíc!






 






 

Náš stánek


 



Pokud se vám líbí nějaký šperk nebo oblečení neváhejte mě kontaktovat. Brzy přidám novou várku oblečení a šperků i na můj VotočVohoz (teda vlastně Vinted eww...).

Žádné komentáře :

Okomentovat