úterý 18. listopadu 2014

Random photos of the week #45 a #46

Další dva týdny utekly jako voda a já zaostávám s "deníčkem".

V týdnu #45 se toho ani moc nestalo, spíš jsem toho dělala dost okolo mého tajného projektu, připravovala se psychicky na Restaurant Day v Nymburce a stihla posledovat své seriály. Na instagramu mám z tohoto týdne pouze dvě fotky. Čekala jsem po práci na autobus a na plno mi došlo, že už je vážně ten podzim a že už brzo budou ty Vánoce, na který se vlastně hrozně moc těším. A jednu ze čtvrtka, kdy jsme byli s L., B. a P. na večeři u Anny Šmejdířky. Já tam byla vlastně úplně poprvé. Milým zjištěním pro mne bylo, že tam točí Hoegaardena za rozumnou cenu.

Týden #46 začal vlastně hrozně dobře, protože jsme byly se ségrou na koncertě George Ezry (nevím, zda má cenu dělat samostatný post, neměly jsme s sebou foťák a z mobilu fotky nejsou nic moc). Koncert jako takový byl strašně fajn. Jen jsem si občas připadala, jako že jsem na špatným místě. Věkový průměr byl tak 14-17 a co každou chvíli tam nějaká slečna ječela "Aj láááf jůůů!" nebo hystericky brečela. Další negativní věcí byla paní, co na začátku koncertu stála vedle nás a když koncert končil, stála přede mnou a já téměř nic neviděla. Taky jsem sebrala odvahu a prostě jsem si ukradla plakát Klaxons, na které jdu v sobotu 22.11. Když jsem si ho strhla a podívala jsem se po okolí, zjistila jsem, že jsem byla iniciátor a najednou se kolem mne začaly strhávat i ostatní plakáty. Problém jsem z toho neměla. Ve středu započaly přípravy na RDN v podobě zdobení dýhových lžiček na polévku. Ve čtvrtek jsme s L. byli nakoupit vše potřebné a já dala vařit vývar. V pátek jsem dodělávala polévku a zdobila skleničky a sobotu to vypuklo! O RDN chystám samostatný článek, bohužel nemám téměř žádné fotky, takže to pojmu spíš jako "ukecaný" článek. V neděli jsme šli na oslavu narozenin mojí ségry. 


Týden #45

 


Týden #46

 

 


Žádné komentáře :

Okomentovat