pondělí 3. listopadu 2014

Random photos of the week #43 a #44

Musím říct, že ani nevím jak je možné, ty týdny utíkají jako voda!

Pondělí tak nějak uteklo. V úterý jsem si šla pro nejskvělejší lístek na koncert - ENTER SHIKARI a taky si udělala radost pár věcma v papírnictví (hlavně tím krásným přírodním hnědým balícím papírem). Ve středu jsem stihla dosledovat můj seriálový dluh a dělala na tajném projektu. V čtvrtek jsem si řekla, že by bylo fajn vyzkoušet domácí asijské závitky. Na to, že to byl první pokus to dopadlo celkem povedeně! Jen mám vždycky strach, že na mě prskne ten vařící olej, až praskne ten nafouklý rýžový papír - docela adrenalin! Až postup a náplň trochu poladím, recept určitě dodám! Na pátek mi dal šéf home office. Kolem půl 5 jsem měla sraz s M., která objednávala z Paperoamo a já si k ní přihodila pár drobností - hlavně ten krásnej bíločervenej provázek na balení vánočních dárků. V sobotu a v neděli, to byly takové odpočinkové dny

V pondělí jsem měla dovolenou, protože byl v úterý Státní svátek. Byla jsem navštívit nemocnou maminku. Trochu jsem mákla na tajném projektu a začínala vymýšlet jiný. Ve středu se mi po tak dlouhém volnu nechtělo vstávat. Během poledne mi pán z PPL přivezl Brandnooz box. Upřímě jsem ráda, že toto je poslední box, neboť dodáním dalších glutamátových šmakulád se mi box celkem zprotivil. O produktech připravuji článek.Ve čtvrtek mi přišel vytoužený balík z Ameriky s věcmi na pravý PROJECT LIFE. Bohužel se jím ještě kochat nemůžu, protože je to vánoční dárek a tak poputuje k babičce až se vrátí z chalupy. V sobotu jsem pracovala na tajných projektech (o jednom se dozvíte velmi brzy) a L. pařil na PSku Assassins Creed Black Flag (hra pro něj přímo stvořená). Občas jsem se na něj šla do vedlejšího pokoje podívat jak hraje a musím říct, že mě to koukání baví! Je to jak kdybyste se dívali na film. Neděle probíhala ve stejném duchu jako sobota, ale alespoň jsem vyprala tu hromadu prádla.

Ten pocit, když zjistíte, že po roce a půl doufání opět přijedou <3

Důvody k radosti a těšení se

Domácí asijské závitky @ NBK, Doma Palackého

Pár drobností a nejlepší šňůrka

BNB

<3

Žádné komentáře :

Okomentovat