čtvrtek 20. listopadu 2014

Brandnoozbox #6 - Říjen

Myslím, že už jsem boxů měla dostatečný počet na to, abych se rozhodla předplatné zrušit. Box od boxu zklamaní a tzv. třešničkou na dortu byly základy na omáčky plné glutamátů (byť je na obalu uvedeno, že jsou bez glutamátů). Nebráním se používání těchto pomocníků, ale podle mého to do takového boxu prostě nepatří. Mám od boxu představu prostě trošku jinou. A co tedy v boxu všechno bylo?

Foto: www.brandonoozbox.cz

Začneme výrobky, které mi chutnaly nejvíce.


Bylinkové želé bonbóny Herba s příchutí pomeranč a zázvor - vážně super bonbony!
Hodnocení: *****

Jumex Ananas 100% džus - lepší džus než od Relaxu, navíc má skvělou uzavíratelnou plechovou lahev.
Hodnocení: *****



Somersby cider jablko - párkrát už jsem měla a moc mi chutná!
Hodnocení: *****

Jemně pikantní prémiová hořčice Kand Delikates - o něco lepší plnotučná hořčice.
Hodnocení: *****



Mentos Rainbow - Zkoušel L., já na Mentos moc nejsem.
Hodnocení: *****

Krtečkovy bublinky lesní směs
Hodnocení: nehodnotím, zboží jsem zatím nevyzkoušela




Chocoland Jsem Kávová - svou chutí mne zas tolik neuchvátila.
Hodnocení: ***

Delissa byla jako dárek za vybrané noozie body, hodnotila jsem ji již v minulém boxu.



A teď jsou na řadě výrobky, o kterých si myslím, že do BNB nepatří.



Knorr Bohatá šťáva na světlá masa
Hodnocení: propadák

Knorr Bohatá šťáva na tmavá masa
Hodnocení: propadák

Vitana Bešamelový základ na omáčky
Hodnocení: propadák

Žádné komentáře :

Okomentovat