pondělí 24. listopadu 2014

Random photos of the week #47

V pondělí byl Státní svátek a ačkoliv jsem měla naplánováno několik věcí, že musím stihnout a udělat, neudělala jsem vlastně ani jednu (jojo shame on me). Navečer k nám přišli Š., M. a P. a hráli jsme můj milovaný Arkham horor a vyhráli jsme. V úterý to v práci uteklo velmi rychle a odpoledne jsem byla s mamkou chodit tzv. Nordic walk na běžecký ovál, když byl L. v posilovně. Ve středu to v práci také uteklo velmi rychle a navečer jsem shlédla opět pár dílů mých seriálů. Ve čtvrtek jsem měla homeoffice a navečer jsem byla opět s mamkou chodit Nordic walk na ovále zatímco byl L. v posilovně. Konečně se díky pátku přiblížil celkem nabitý víkend. Večer jsme měli v klubovně akci "Tatarák", kdy se objednalo velké množství namíchaného tataráku, usmažily se topinky, jedlo se, pilo se a smálo se. Prostě takovej skvělej večer. V sobotu odpoledne jsme byli na oslavě narozenin babičky od L. A já jela navečer do Prahy na koncert (a zřejmě poslední) skvělý kapely KLAXONS a samozřejmě bude o něm samostatný článek a dokonce se vrací i krátký videozáznam! V neděli se mi únavou vůbec nechtělo vstávat, ovšem z postele jsem se vyhrabala, oběd uvařila a po obědě jsem se vydala na sekáč jménem Vem-ber, který je na podporu Klubu Nemocných Cystickou Fibrózou. Společně s B. jsme tam měly stánek. Samozřejmě jsem nějakou korunou přispěla a stejně tak i pro malou Rebeku, na kterou se vybíral příspěvek na Restaurant Day (vybralo se pro Rebeku neuvěřitelných 13 tisíc).


 

 

 


Žádné komentáře :

Okomentovat