středa 24. září 2014

Random photos of the week #38

Nechápu jak rychle ty dny a týdny utíkají. Sotva se v pondělí rozkoukám a už je zase středa. V pondělí mi přišel balík s těma úžasnýma věcma, na které se můžete podívat tady. Taky mi přišly konečně vyvolané fotky z Happyfoto.cz. Musím říct, že co se týče kvality jsem trošku zklamaná. Fotky mi přišly tmavší než ve skutečnosti jsou, ale díky tomu, že cena jedné fotky byla 1,45 Kč, nečertím se tolik. V úterý už vlastně ani nevím co jsem dělala :D Ve středu jsem měla home office a navečer jsem si sedla k fotoalbu a dokončila rok 2012. Ve čtvrtek jsem měla zase home office a navečer jsem začla koukat na Gilmorky. V pátek jsem se dozvěděla, že do Prahy a několik dalších měst, dovalí The Subways, takže na ně se ségrou určitě půjdeme! Taky jsem se musela zarazit nad tím, jak mi letos vůbec nevychází to koncertový přecevzetí. Navečer jsme s L. jeli navštívit A. a L., po dlouhé době jsem si zase mohla s L. podrbat. V sobotu jsme se pěkně vyspali a měli chill den s filmama (u kterých jsem téměž vždy usla, promin L.). V neděli jsme vstávali hodně brzy, čekal nás totiž výlet do Děčína, odkud jsme lodí pluli do německého Kurort Rathen a zpět. Jaký byl výlet se dozvíte v příštím článku. 




Možná trošku kýč, ale mě se hrozně líbí

řežu fotky z happy foto

balík <3

čekání v Děčíně

Žádné komentáře :

Okomentovat