úterý 16. září 2014

Random photos of the week #37

Týden opět utekl jako voda. V pondělí jsem nám udělala moc dobrý těstoviny k večeři i na druhej den k obědu. Taky jsem si objednala tisk fotek v HappyFoto. Začala jsem sledovat "novej" seriál Caprica, jehož díl se odehrává 58 let před pádem 12 kolonií (Battlestar Galactica). Musím říct, že až tak mě to nebere, ale už z principu to dokoukám. Opět jsem si na chvíli sedla k fotoalbu a udělala pár stránek, které brzy uvidíte na mém druhém blogu. Ve čtvrtek a v pátek jsem měla homeoffice. Taky mi už konečně přišla výplata a já si mohla objednat věci na fotoalbum (jupí!!!). V sobotu jsem se vydala na Vysočinu do Křižanova, na svatbu mého bývalého kolegy z práce P. a jeho skvělé přítelkyně (teď už vlastně manželky) K. Málem jsem to ale nestihla, jelikož měly vlaky do Kolína (i jinam) zpoždění. Naštěstí na mě rychlík čekal a já vše stihla podle plánu. Měli to krásné! A ještě jednou díky P., žes mě nenechal hrát Kočár! Spát jsem jela ke kamarádce ze střední M., která bydlí nedaleko. Povídaly jsme si dlouho do noci. Ráno mě vzbudil psík a hned se ke mě přitulil. Kolem 8 nás hodil její taťka do Tišnova a odtud jsme jely do Brna, kde jsme viděla ten úžasný RAILJET a slíbily jsme si, že s ním prostě pojedeme před Vánoci do Vídně! Chvíli jsme počkaly v Brně a pak jsme nasedly na EC. Během cesty jsem viděla vlastně všechny mé milované vlaky - znovu Railjet, Leo express, Regiojet, Pendolino, Bardottku a celkem pěknou lokomotivu od Škodovky. Přiblížily se Pardubice a milá M. vystoupila a já pokračovala do Kolína. Tam jsem musela půl hoďky čekat než mi jel vlak do Nymburka. Přišla jsem domu a únavou jsem padla do postele. Vzbudil mě až L. ve 4 odpoledne, když přišel z práce. Večer jsem si ještě sedla k fotoalbu a trochu poklidila krabice s věcmi, neboť mě v pondělí čeká balík na poště.

večeře

milovaný oběd!

Trochu jsem si upravila plánovač

S berunou <3

Žádné komentáře :

Okomentovat