pondělí 1. září 2014

Random photos of the week #35

Už mám zase pocit, že ty dny a týdny letí jako zběsilé. Jen se v pondělí v práci rozkoukám, najednou je pátek a s ním i víkend. Pořád nemůžu uvěřit, že jsem v pondělí viděla úplně poslední díl seriálu True Blood. Jak ten mi bude chybět! Taky jsem dokoukala do poslední (třetí) série 2 socky a teď přišla řada na dokoukání i The big bang theory. How i met your mother, mě přestala bavit už dávno, takže to asi nikdy nedokoukám. Taky jsem i opět sedla k mému fotoalbum a dokončila rok 2013. Dál budu pokračovat rokem 2012. Začínám nesnášet jezdit autobusem z práce. Ve čtvrtek mi přišel srpnový brandnooz box. Konečně nastal pátek a já opět zasedla k fotoalbu a pokračovala s rokem 2012. V sobotu jsme šli s L. na oběd k babičce. Uvařila moji milovanou svíčkovou! Potom jsme jeli do Prahy do kina na Želvy ninja s A. a L. Trochu jsme si prošli čerňák a já si v Marks&Spencer pořídila kardamon (o něm někdy příště) a rýžové nudle. Šli jsme také do Butlers a při cestě k východu jsem uviděla u kas washi pásky! Ano, hned jsem tři ukořistila. Neděle proběhla relativně v klidu a ve znamení uklízení, praní a vaření.







Žádné komentáře :

Okomentovat