neděle 31. srpna 2014

Brandnoozbox #4 - Srpen

Jak jsem psala v minulé recenzi, boxy mi už budou chodit pravidelně, Jupijej! Ze srpnového boxu jsem nadšená. Vlastně jsem nadšená i z jednání z strany BN. Na poslední chvíli jsem chtěla změnit doručovací adresu, i když už byly boxy poslané k PPL, a bleskově mi vyhověli. Posílám pochvalu!




 

POP CORNERS jsme ochutnali oba, ale moc nás to nezaujalo.
Hodnocení: **

Když jsem po rozbalení uviděla KŘEHKOU DELISU, měla jsem na ní okamžitě chuť a zajímalo mě, v čem je jiná. Velký rozdíl je v tom, že není politá čokoládovou polevou a sušenka je tak nějak nadýchaná a celkově je moc dobrá!
Hodnocení: *****

 

O UZENÉ PAPRICE jsem slyšela / viděla ve videích Jamieho Olivera a už se mo těším, až papriku v nějakém jídle vyzkouším!
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela

PATIFU GOURMET je pokus číslo dvě. Až budu mít odvahu, vyzkouším.
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela

 

GUANABANA NEKTARU jsem se zprvu bála, ale vlastně byl hrozně dobrej a ani nevím k jakému ovoci bych to přirovnala.
Hodnocení: ****

RADLER GRANÁTOVÉ JABLKO znám už docela dlouho, ale ani po několika pokusech, mi ovocné pivo prostě nezachutnalo (tedy kromě frisca).
Hodnocení: *

 

NESCAFE LATTÉ MACCHIATO mi chutnalo, jen jsem si ho trošku ještě přisladila.
Hodnocení: ***

O tomto pití 24 DETOX, jsem už četla v recenzích v některém z minulých boxů. Popravdě mě vůbec nezaujalo. Pití má divnou pachuť a přišlo mi, že mě po něm snad i trochu brněl jazyk. Zelený prášek se mi ani nevysypal, místo něj tam byla nějaká zelená hrouda nalepená na tom hrotu.
Hodnocení: *

 

Z MARMELÁDY mám poměrně radost. Snadno se roztírá a nejlepší je v kombinaci s burákovým máslem na čerstvém rohlíku.
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela

"Konečně chlast!" Asi tak nějak jsem otevírala box. Abych to uvedla na pravou míru ... pokaždé když jsem si box neobjednala, byl v něm alkohol! Někdo má holt smůlu :) SPRITZ jsem ještě nikdy nepila a tak se těším, až se bude konat nějaká oslava a tam ho vypijem.
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela

Žádné komentáře :

Okomentovat