Od posledních filmový tipů utekly dva měsíce a kousek, tak a tady jsou další filmy, které jsem viděla jak v kině, tak pirátsky doma. Není jich mnoho, poslední dobou dávám přednost spíš seriálům.
Jdeme na to!
Kapitán Amerika: Návrat prvního Avengera
Akční / Dobrodružný / Sci-Fi
USA, 2014, 136 min
Moje hodnocení: 4/5
Poznámka: Musím uznat, že první díl, se mi líbil víc.
Godzilla
Akční / Dobrodružný / Thriller / Sci-Fi
USA / Japonsko, 2014, 123 min
Moje hodnocení: 4/5
Poznámka: Od Godzilly jsem vlastně nic nečekala a ani jsem se moc na trailer nedívala. Občas mě pár scén přišlo komických, i když byly vlastně dost vážné (viz. přemlouvání generála, že má MUTA porazit jedině Godzilla).
Úsvit planety opic
Sci-Fi / Akční / Drama / Thriller
USA, 2014, 130 min
Moje hodnocení: 5/5
Poznámka: Druhý nejlepší film, který jsem v létě viděla.
Želvy ninja
Dobrodružný / Akční / Fantasy / Komedie / Sci-Fi
USA, 2014, 101 min
Moje hodnocení: 4/5
Poznámka: Skvělá práce Michaela Baye, ale asi bych na želvy malý děti nebrala. I mě přišli docela creepy.
Strážci galaxie
Akční / Dobrodružný / Sci-Fi / Komedie
USA, 2014, 122 min
Moje hodnocení: 4/5
Poznámka: TOP film léta. I am Groot!
Akční / Dobrodružný / Sci-Fi
USA / Čína, 2014, 165 min
Moje hodnocení: 4/5
Poznámka: Třetí nejlepší film, co jsem v létě viděla.
Obrázky: www.csfd.cz
Žádné komentáře :
Okomentovat