pondělí 8. září 2014

Random photos of the week #36

V pondělí jsme měli já a L. roční výročí. Udělala jsem nám k večeři lososa s bramborama a kukuřicí. Jako dezert jsem zkusila upéct švédský dort / koláč Kladdkaka podle receptu blogerky Děvče u plotny. Nevím jestli se mi to povedlo, ale dobré a mazlavé, to bylo až až. V úterý jsem se věnovala blogu a předpřipravila pár článků. Ve středu jsem opět zažila nepříjemnou cestu autobusem, kdy pan autobusák zastavil těhotné dámě mimo zastávku a nějaký pán co seděl přesně za mnou, na něj začal křičet, že chtěl také zastavit a že si půjde stěžovat a pak ho oslovil několika nepěknými osloveními. Ve čtvrtek jsem měla home office. Odpoledne se u nás stavili A., P. a Š. Konečně jsem jim mohla ukázat to moje album, o kterém furt tak básním. V pátek to v práci nějak rychle utíkalo a večer se konala oslava narozenin O. O víkendu je v Nymburce Posvícení a pouť, takže jsme v sobotu šli na posvíceňský oběd k L. rodičům. Odpoledne jsme vyrazili na pouť. Zjistila jsem, že už mě to nebaví jako mě to kdysi bavilo. Na žádnou atrakci jsme nešli, ale koupili jsme si nějaké dobrůtky. Navečer jsem si zasedla k počítači a dala dohromady několik designů na kartičky a taky jsem začala pracovat na mém novém plánovači blogu pro rok 2015. V neděli jsme šli na oběd k mým rodičům, ale jelikož měl L. službu jel hned 'po o' do práce a já tam zůstala. Dlouho jsem si takhle nepopovídala s mamkou a nepomazlila se s králíkem. Kolem 15h si pro mě přijel a jeli jsme na otočku k babičce, která se mi vrátila z Poděbrad z lázní. Potom se doma L. převlékl a šli jsme na komoru, protože musel proplavit ještě dvě lodě a jelikož se blížil čas večeře, shodli jsme se na to, že bychom si mohli dát nějakou prasárničku a šli jsme na langoše. Jé, mě se tak zejtra nechce do práce ...

A teď k té novince! Založila jsem si druhý blog, který je o Project life, grafice, fotografování a DIY.


A přináším Vám další pokračování mého fotoalba -> Project Life - Rok 2012 1/2

Fotky po prokliku.




Žádné komentáře :

Okomentovat