pondělí 17. února 2014

Random photos of the week #6 a #7

V pondělí jsem zase jela do Hradce. Né, že by se mi tam nechtělo, ale ... no nechtělo. Práce na eshopíku pro znamého pokračovala a já jsem i dohnala restík u seriálů. Ozvali se mi z jedný firmy a pozvali si mě na pohovor. V pátek jsem radostná jela domů, za rodinou a mým milovaným L. Večer jsem já, bratranec a ještě další tři lidi slavili narozeniny spolu (já teda o měsíc dřív :D). Byla to super akce! Konečně taky ségra poznala "mojí" partu. Dostal jsem supr dárky, ale hlavně - předplatný Apetitu!!! ^^ ... V sobotu proběhla rodinná oslava u nás - tatínek a bratránek slavili spolu.

V pondělí jsem jela s mamkou do Hradce. Ona na zkoušku a já na pohovor a na zkoušku. Pohovor proběhl celkem dobře, řekla bych. Jde o pozici "Kodér/Fontend expert pro zahraničí", takže angličtina jak psaná, tak i mluvená byla požadovaná na dost vysoké úrovni. Vyhlídka možnosti komunikovat v angličtině a rozšíření znalostí v kodéřině mě fakt láká a to, že bych měla možnost vyjet do Anglie na konference byla jen třešnička na dortu. Na popud toho, jsem se rozhodla, že využiji nabídku od známé na kurz/konverzaci v angličtině a v létě bych si chtěla udělat zkoušku na certifikát FCE (takže mi držte palce ...). Uprostřed týdne mi volal strejda, že ví o volný pozici v nově vznikající reklamní agentuře, resp. v její dceřinný firmě. Ve čtvrtek jsem byla s Janičkou na obědě v Atriu a prubla jsem tam sushi .. stal se ze mě oficiální pojídač a milovník sushi - sežrala jsem i to lososový! :D V pátek jsem jela na pohovor tam a mám z něho snad ještě lepší pocit, než z toho hradeckýho. Zapomněla jsem zmínit, že reklamka leží asi 10 km od Nymburka, mé domoviny. A hlavně bych zůstala u grafiky a dokonce bych rozšířila své pole působnosti i v oblasti tiskovin. Další rozvoj i v jiných odvětvích ... takže docela dilema na víkend a do toho jsem onemocněla. Ale Valentýn s L. byl skvělej, ikdyž ho pokazila právě ta nemoc. A sobotní probuzení u něho bylo skvělý. Čekala mě totiž u postele krásná kytice. <3

Jo a taky mám "novýho" mazlíka - Sony Alpha 200!


(fotky z insta po prokliku :))


Vařila myšička kašičku podle Jamieho Olivera s jahodama a ara. máslíčkem @ Doma, HK

Jsem slavila o měsíc dřív :)

Moje sestra je jednorožec!

Mazlik <3

Vepřová panenka, brkaše a sůsek @ Doma, HK

maki lososové @ Asijské dobroty, Atrium, HK

maki okurkové @ Asijské dobroty, Atrium, HK

maki avokádové @ Asijské dobroty, Atrium, HK

zatím nejlepší dárek k narozeninám <3

Večeře s L.

Překvápko <3

Žádné komentáře :

Okomentovat