čtvrtek 6. února 2014

Random photos of the week #3, #4, #5

Jsem ostuda (zase), jenže ...

Se mi prostě nechtělo. Nový rok začal poněkud zběsile a ne tak, jak jsem doufala. Víkendy s L. jsou úžasný a pak přijedete do toho pošmournýho Hradce a je vám zle. Ovšem víc zle se vám udělá, když si vás šéfové zavolají "na kobereček" a začnou větu "Nechci bejt poslem špatných zpráv, ale ..." Voilá je to tu! Dostala jsem padáka ... Jako smutná z toho jsem hodně, co si budem nalhávat, ale já věděla že v týhle firmě nebudu napořád (jen jsem nečekala, že to přijde tak brzo). A to se mi do toho ještě dva dny předtím podělal ntb a prostě nešel. Takže jsem vlastně celý 4. týden jezdila HK-NBK. Další týden začal relativně pozitivně. Dostala jsem nabídku na spolupráci a taky mě čekal koncert mých milovaných ROYAL REPUBLIC. Do Prahy jsem jela po obědě a sešla jsem se s mojí spolužačkou z kyberny. Pak se k nám přidala ségra a kamarád. kolem 17h jsme se rozloučili a šly jsme do KFC na žranici (vrátilo se totiž kurýto!). Po 18h jsme se vydaly stát před LMB. O samotném koncertě bude klasický post s fotkama a videama a předem říkám - je se na co těšit! Spát 4 hodiny a jít do práce je docela mazec. Víkend byl hodně pracovní, jak ze strany mojí, tak i L. Pár fotek z INSTA po rozkliknutí.

Vyloženě mě vytáčí, že personalisti, nebo kdokoliv kdo je zodpovědnej za výběrový řízení, není ani po týdnu napsat, že mě posílaj do prdele a nechtěj abych u nich pracovala. 


Pangas, celozrný těstoviny a rajčatová omáčka s olivama @ Doma, HK

Můj skvělej super lak

Mr kuchtík

Jsme ukuchtili

Jsme plesali

Jsme hřešili

Jsem nakupovala

Jsme dýlovali

Unicorn pizza

Miluju tuhle pizzu @ Doma, NBK

Proč né, že jo ...

Bez ntb, tak jsem si četla. Hrozně vtipné!



Napadl sníh a moje converse na to rozhodně nebyly připravený

Petříček slavil narozeniny

Cibulová "marmeláda", basmati a kuřecí maso @ Doma, HK

Skvělej koncert RR!

Tašku jsem si koupila, papír ukradla.

Žádné komentáře :

Okomentovat