středa 19. února 2014

29/01/14 - Royal Republic & The Nosebreakers

Přijde mi to jako věčnost, co jsem psala o posledním koncertu. Není divu, díky zpoždění tento článek o koncertu mých milovaných RR píšu až o 3 týdny později. Nebyl prostě čas ...

Na tento koncert jsem se hodně těšila. Royal jsou totiž strašný miloušové :D Stály jsme se ségou před LMB už s dobrým předstihem, takový dvě hodinky. V batohu jsem naštěstí měla termosku s teplým čajem - velká záchrana! Kolem 20h se otevřely dveře a my mohly dovnitř. S svojí strategií jsem vyslala ségru zabrat místa. Jo požadavek na židle kapela snad prej i zrušila, ale LMB to asi ignorovali, páč tam ty židle prostě byly. Bylo to hrozně divný, takový neosobní. My jsme ale měly lístek na stání za židlema. Docela mě naštvalo, že lidi nahrnuli do mezer mezi jednotlivejma oddílama a já jsem chvílema viděla kulový. Ovšem na song TOMMY GUN spadly veškerý zábrany a lidi se natlačili k pódiu a stáli i na židlích. Koncert byl jinej díky vlně bluegrassu, ale vlastně stejnej. Energie prudila celou Lucernou! O krásnej konec koncertu se postarali RR. Nepamatuju si, že by při minulý LMB se vraceli a obcházeli to tolikrát. Třešničku na pomyslném dortu přihodil Adam, když prohlásil, že teď jako dlouho nepřijedou ... a až příště přijedou, bude to s novou deskou! Fakt mám pocit, že s každým koncertem jsou lepší a lepší. 

WE ARE ROYAL!
(video a fotky po prokliku)
Trošku mi stávkuje editor videa, tak video dodám co nejdřív!





 







Foto: Petr Klapper ... Takhle nějak to tam vypadlo a dokonce jsme vidět :)

Žádné komentáře :

Okomentovat