pondělí 24. února 2014

Random photos of the week #8

V pondělí jsem šla k doktorce a ta mi dala antibiotika a neschopenku, takže jsem celý týden polehávala, ale taky musela vyklízet pokoj. Proč? Protože se stěhuju zase zpátky do NBK. Rozhodla jsem se totiž vzít nabídku blízko domova. Už se na to fakt těším. S mamkou jsme vymyslely redesign mého pokoje a nastěhuju si tam nábytek z Hradce. Stavoval se za mnou L. a koukali jsme na seroše. Jediná věc co mi to veškerý stěhování trošku komplikuje, je ta neschopenka. Měla jsem to krásně naplánovaný, že mě v pátek doktorka uschopní a já v pondělí pojedu do práce a v klidu si budu balit věci, JENŽE ... mě doktorka neuschopnila a dostala jsem další várku antibiotik. Takže jsem doma a stresuju se, že to za ten čtvrtek nestihnu všechno sbalit, za těch pár hodin. O víkendu u nás byl L. a s tátou jsme rozkládali nábytek a stěhovali ho na půdu. V pokoji mám asi milion krabic (a to jsem si myslela, jak tu mám minimum věcí :D), stůl, židli a postel. Už se těším na čtvrtek.



Žádné komentáře :

Okomentovat