středa 25. prosince 2013

Random photos of the week #51

V pondělí mě čekala opět cesta do Hradce (ale poslední v tomto roce - jupí!). Večer jsem šla s Terezkama na můj milovaný Chilli plátek ke Dvoru. V úterý byla pohodička u dohánění seriálů. Ve středu jsme měli firemní vánoční večírek. Myslím, že se povedl na jedničku. Ve čtvrtek odpoledne mi začala dovolená a přijel za mnou můj Milý. Zašli jsme do káru, dokoupila jsem poslední dárky, najedli jsme se a jeli jsme ke mě na byt. Shlédli jsme zase nějaké seriály. V pátek jsme vyrazili zpět do Nymburka (a na dlouho - jupí!). Večer se konala oslava narozenin Milého a dalších dvou kamarádek. Upekla jsem jim překvapení a myslím, že z něho byli všichni nadšení. V sobotu byl docela zabitej den, ale dokoukali jsme sérii X-manů. V neděli se jelo za kamarády a potom mě Milý odvezl domu. 

Nejmilovanější DNB song pro tento měsíc.
Stejně si ji kupuju jen jednou za rok kvůli diáři

Ten legendární chilli plátek @ U Dvora, HK

to jsem si takhle šla pro bubble tea a náhodou jsem tam objevila vizitku, kterou jsem dělala před 4 rokama :D

Kapkejky jako překvapení


Žádné komentáře :

Okomentovat