neděle 22. prosince 2013

Random photos of the week #49 a #50

Ačkoliv nechci, nějak nestíhám a zanedbávám svůj deníček. A budu se zase opakovat, protože si toho zas moc nepamatuju.

Pondělí - nuda. Úterý - nuda. Středa - nuda. Čtvrtek - bájo! Přijel mi Milý popřát do Hradce k mému svátku a dostala jsem krásné růžičky <3. Dokoupeny téměř poslední dary. Pátek - jupí jedu domu. Večer jsme s kámošema poseděli v hospůdce. Sobota patřila relaxu s Milým a rozkoukání série X-manů. V neděli byla zase rodinná slezina na oslavu mého svátku a mamky narozenin.

Pondělí - nuda. Úterý - nuda. Středa - bájo! Po práci jsem jela do Prahy za kamarádkou, kterou jsem neviděla 5let! Poseděly jsme v KFC a popíjely colu (a rum ... pšššt!). Po půl 8 jsme se vydaly směr LMB a čekaly frontičku na koncert skvělých SKYLINE! Jé, jak já se na ně těšila (příspěvek bude brzy). To bych nebyla já, aby se mi něco nepodělalo. Pěkně se mi vybil telefon a já nesměla usnout ve vlaku z Prahy do NBK. Ještěže mám tak hodnou maminku a přijela pro mě na nádraží autem a nastavila budík, abych ráno vstala na vlak do Hradce. Vstala jsem teda až o hodinu později o proti plánu, ale neva. Ve čtvrtek opět přijel Milý. Uvařila jsem docela mňamku (fůj, zas tu smrdí samochvála) - vepřovou panenku a zapečený brambory se smetanou a sýrem. Pátek - jupí jedu domu. Večer jsme jeli za kamáradama do Lysé nad Labem. Kámoška mi obarvila vlasy a sestříhala. Je to moc šikovná holka! V sobotu jsme docela vykydnutí jeli do NBK a večer jsme šli s partou do nymburského kina na HOBITA dvojku. Sedačky v kině docela za trest. V neděli jsem si jela nedaleko NBK pro lyžařské kalhoty od paní na Votoči. Taky jsem navštívili Kuchařinku, protože její dcerka měla narozeniny. Večer jsme zkoukli další ze série X-manů.

Milý má dovolenou - fňuk. Mě začíná až v pátek - fňuk. Milý jde přes Vánoce do práce - dvojtý fňuk. Blíží se Vánoce a Silvestr - JUPIJEJ! Budu mít skvělý dárky - JUPIJEJ!


Vzpomene si ještě někdo na seroš Community? :)

jo! :D

Dárek k Vánocům :3

od Milého <3

hnusík

Bejbybel!

Hradec po ránu

Kdo si hraje, nezlobí

Mamky zasněžený dortík

Příprava

Moje nástěnka - řekla bych, že potřebuju větší :D

"Skajlajni"

<3

kapitán!

ostrihano, nabarveno, vyfoukano

Book of spells! :)

Žádné komentáře :

Okomentovat