středa 18. prosince 2013

1/12/13 - Jake Bugg + HoneyHoney

Jake Bugga vlastně zas tolik neznám, ale moje ségra ho zbožňuje a když přišla celá šťastná, že oznámil koncert v Praze. Proč nejet, že? :) Udělaly jsme si krásné odpoledne v Praze na nákupech a večeři.


Dveře LMB se podle plánu měly otevřít ve 20:00 a jelikož byl koncert tak 4 dny předem vyprodaný, nenachaly jsme to náhodě a stály jsme u LMB už od 18:45. Dost velká nuda, ale dalo se to. Horší čekání bylo asi uvnitř. Ségra s kamarádkou šly rovnou zabrat místa a já šla zařídit šatnu. Nakonec jsem stála ve druhé řadě, což mi nijak nevadilo - na Jakea jsem viděla dobře. Velkou vadou čekání na předkapelu byl pán, hodně napitý pán. Párkrát zařval ať už konečně Jake přijde. Jedna slečna, já i moje ségra jsme se mu snažily vysvětlit, že jako Jake hraje až za dvě hodiny a ať se uklidní, že tím otravuje lidi kolem. Na mě tam měl pak nějaký ještě další řeči a šahal na mě, což se mi pochopitelně nelíbilo. Co mě zarazilo snad nejvíc, byl naprosto lhostejný přístu jeho "kamaráda", který byl ještě relativně střízlivý. Téměř nic mu neřekl a když jsme ho prosily, aby si ho odvedl někam jinam, tak dělal jako by nic. V jednu chvíli jsem na něj chtěla zavolat i ochranku. Naštěstí mu pak došlo pivo a oba odkráčeli. To byl asi nejhorší zážitek se všech koncertů, co jsem kdy byla.
A teď už k vystoupení ...

Kapelu HoneyHoney jsem neměla vlastně vůbec naposlouchanou, takže jsem nic neočekávala a zklamaná jsem tím pádem být nemohla. Normálně tenhle typ hudby neposlouchám, ale živě se mi jejich tvorba hrozně líbila. Vystoupení Jake Bugga asi nemělo chybu. Vzhledem k tomu, že ho nežeru jako většina slečen kolem mě, tak to pro mě nebyl tak silnej zážitek, ale neříkám že špatnej! Naopak, mě to se líbilo. Občas jsem si i zazpívala a potančila. Jen si nejsem jistá, zda půjdu i příště, když by náhodou přijel.

PS: Absolutně netušim, proč mi Blogger takhle podělal fotky. Neví někdo co s tím?

(fotky a video po prokliku)



My :)

 


 

 

Sestřička a Jake :)

 



 




Žádné komentáře :

Okomentovat