pátek 27. prosince 2013

11/12/2013 - Skyline

Tuhle partičku mám hrozně ráda ikdyž je poslouchám relativně krátce. Obdivuju, jak dokážou celý koncert poskakovat a u toho ještě zpívat. Letos jsem je viděla pouze na Majálesu a tak jsem se rozhodla, že si pražský koncert nemůžu nechat ujít, navíc to byl můj poslední letošní koncert. Nejlepší zakončení mého letošního předsevzetí, které letos budu opět dodržovat (protože diety a obdobný blbosti nikdy nevydržím).

Před klubem jsme stály necelou půlhodinku. Fofr šatna, záchůdek a ihned na bar. Lidí přišlo hned na začátek relativně málo a chudák DJ co hrál před nima. Ale tak jo, pár lidí se občas hejblo. jak se začala luberna plnit, šly jsme k pódiu - první řada už začíná být můj standart. Skyline měli krásný úvodní intro na plátně ... vlastně i po celou dobu koncertu měli povedený animace. Kámen úrazu bylo ze začátku ozvučení, ale to se vyladilo a celý koncert byl parádní. Maru měla na sobě skvělý tričko, pro který jsem si chtěla po koncertě dojít, ale už byly všechny fuč a ty co tam zbyly, byly pánský a né tak pěkný. Až ohlásí koncert Hradec/Praha/RFP/Votvírák, rozhodně budu v prvních řadách kotlit na Skyline! A vám doporučuju to samý ;)

Soráč za pochybnou kvalitu fotek a videa.
(fotky a video po prokliku ...)





 






"lást krysmás aj gejv jů máj hárt ... "

Žádné komentáře :

Okomentovat