čtvrtek 2. ledna 2014

Random photos of the week #52

V pondělí jsem musela do lékárny - fronta jak blázen. Pak jsem se stavila u babičky. Večer ve znamení stavění stromku, AC/DC a vaření večeře pro Milého. Večeře s Milým. Úterý - Štědrý den. Jak u nás probíhají svátky si můžete přečíst v tomhle příspěvku. Dárků jsem dostala požehnaně, ale myslím, že to sem úplně nepatří a podělím se pouze o pár z nich. Středa - oběd u babičky a dělání článku o koncertu SKYLINE. Ve čtvrtek jsme byli pozvaní k bratránkovo slečně na véču a hrají her Activity a Alias (dlouho jsem nepila tak dobrý víno! :D). Pátek jsem strávila u Milého a večer jsme šli s kouskem party posedět na kebab. Poprvé jsem ochutnala falafel a byl dobrej! V sobotu jsme jeli na nákup žrádla na Silvestra na chalupě u Liberce. Na Silvestra se těším už taky nějaký pátek. Neděle patřila odjezdu na chalupu a večer jsme si udělali burger párty u krbu



Část dárků od Milého <3

Dárky u babičky. U nás doma chodil Ježíšek už v půl 8 ráno! :D

Boží blbůstka od tety - pidi repráček, co skvěle hraje!

Sestry :D

Připravenost na rok 2014

Jak mi MC Jabćob ze Skyline koukal do foťáku :)

Skvělej večer!

Alias

Můj cosi-vysvětlující muž <3

Activity ... obě hry jsme vyhrály. Kluci dost pohořeli :D

Pan svalovec

Žádné komentáře :

Okomentovat