pondělí 30. září 2013

It's been a while

Jojo, zanedbávala jsem to docela dlouho - celý tři měsíce! Ač chodím každej den do práce, najela jsem asi na prázdninovej režim nebo tak něco. Ovšem INSTAGRAM jsem plnila hlava nehlava.


Za ty tři měsíce se toho stalo opravdu hodně. Hodně festivalů a koncertů, posezení s přáteli, rýmečka, změna designu, no a i ta láska se našla. Je strašný, jak ten čas letí. V sobotu 5. října to bude přesně rok, co jsem se přestěhovala do Hradce.

V práci se mi daří čím dál víc - šéfik i víc chválí. Už se tolik nestydím za web designy, protože jsem s nima fakt spokojená a z některých z nich, dokonce i velmi nadšená. Až se konečně dokopu k blogu i mojí tvorbě, nebo aspoň k dodělání portfolia (webového i tisknutelného), tak se určitě pochlubím.

To je asi tak vše. Během týdne snad přibudou posty o letních festivalech a koncertech.

Báj! 

2 komentáře :