úterý 1. října 2013

Rock For People 2013 - Fotky

Pozdě ale přece ... Každej festival RFP zná, a tak ho ani nebudu představovat. Letos jsem na něj jela podruhé a jela jsem se ségrou a bydlely jsme u mě na bytě. RFP se konal od 2. 7. do 5. 7. s tím, že 1. 7. už byl večírek pro nedočkavce ve Free zóně. Celkově jsem si festival užila rozhodně víc než loni a už se těším na příští ročník! Videa přidám později, ještě zpracovávám a nahrávám na můj youtube.

fotky po rozklinutí článku ...

DEN PRVNÍ
- přijely jsme v dobu, kdy nebyly téměř žádný fronty u vchodu
- šli jsme na neznámou českou kapelu IAN, pěkně jim to hraje
- pak na kapelu PRATA VETRA a KINS
- ségra chytla CD od EVELYNNE
- potkala jsem se s kamarádama ze střední 
- zkamarádily jsme se s jedním párečkem, potom co jsem jim nabídla vodu, v tom neskutečnym vedru ve stanu, při čekání před BLOC PARTY, měli (aspoň pro mě) luxusnější intro než 30STM, o*ukal mě klokánek (viz foto)
- 30STM show pěkná, ale Jered prostě vypadá jak Ježíš :D

huhu, jsme tu!

IAN

Prata Vetra

Kins

Kins - basák, koukal se! :D

Evelynne

Klokánek :D

Bloc Party

30STM

30STM

30STM

DEN DRUHÝ
- už hned dopoledne nás viděsila zpráva, že ROYAL REPUBLIC možná nevystoupí, neboť se Jonasovi zrušili let
- těsně před odchodem vyšla zpráva, že by to měli stihnout a že bude autogramiáda
- konečně jsem se setkala s kamarádkou z twitteru
- autogramiáda byla a dokonce i focení! 
- mrzí mě, že jsem se nedostala do kotle na AMANDU PALMER - energická ženská, co si budem povídat
- chill na kopečku při A DAY TO REMEMBER
- viděla jsem se spolužákem ze střední, co na RFP makal
- SUNSHINE jsem na rfp viděla po třetí letošní rok, měl to bej asi nejlepší jejich koncert letos, paradoxně pro mě nebyl - díky blbko, cos mi zkazila jejich koncert věčným tlačením se mezi mě a ségru, máchání vlasama a pošlapaný nohy
- stihly jsme největší hitovky PAPA ROACH
- čekaly jsme asi v 10té řadě na BILLY TALENT - vydržely jsme intro a v půlce Devil in a midnight mess, jsme pádily pryč, neboť nám hrozilo reálné ušlapání

RR! <3

Adámek a taky se kouká :D

<3

Adam

Per a Jonas s plyšákem od Míši

celý šťastný

Já s Royal Republic 

ségra, Míša a já

A day to remember

čekačka před Sunz

Kay

Sunz

Papa Roach

Billy Talent

Billy Talent

Billy Talent - ty naše slavný 4 minuty v 10ý řadě :D

Evropa 2 stage

DEN TŘETÍ
- skvělý FOALS
- nejlepší KAREL GOTT - ale jako vážně, největší potlesk a skandování i ten circle pit byl :D
- výborný QUEENS OF THE STONE AGE
- miloučký KLAXONS
- a na konec energie v podání MODESTEP






Žádné komentáře :

Okomentovat