neděle 23. června 2013

Votvírák 2013

Letos po čtvrté a rozhodně né naposledy. Votvírák se konal 14. a 15. června a je to multižánrový festival a hrají na něm pouze české a slovenské kapely. Troufla bych si říct, že je největší (v této kategorii). Opět byly tři stage - hip hopová a dvě, kde se hrály různé žánry. I doprovodný program byl velmi pestrý. Novinkou byla Cube Cool stage.  Je jen pár věcí co na Votvíráku nemám ráda - ta štreka z nádraží do areálu a prosit o odvoz, páč poslední vlak do nbk jede v 1, ale musíte odejít něco po půlnoci, páč je to fakt kus. 

fotky a videa po rozklinutí článku ...


DEN PRVNÍ

V pátek jsem jela s bratránkem, jeho slečnou a kamarádama. Stavila jsem se pro ně na bytě a bouchli jsme šapáňo už na cestu. Když jsme vystupovali v Milovicích, bylo jasný, že se tam někdo děje. Všude spousta lidí. Když jsme dorazili do areálu, zábava už byla v plném proudu. Cestou jsme se stavili pro osvěžení v podobě pivka a razili jsme směr Hip hop stage, kde ještě hráli WWW. No, mám z nich smíšený pocity. Jako vždycky tahle stage má zpoždění a přetahuje se a fanoušci TY NIKDY LABELU to dávali WWW hodně znát. Hodně bučeli a fakovali je. Po nich nastoupili zmiňovaí TNL. Letos vystupovali nastřídačku. První vystoupil Idea s Boy Wonderem (mají svůj Boyband), po nich zarapoval Rest a po nich přišel Paulie Garand s Jakubem Děkanem. Myslím, že sklidili asi největší bordel. Jelikož už se blížilo půl 9, dostali jsme celkem hlad na přes půlku vystoupení H16 jsme se ládovali twistrem s hranolkama a zevlili jsme na ty skvěle vyhřátý panelový dráze. Cestou zpátky ke stagi jsem uviděla Paulieho Garanda stát u stánku a tak jsem sebrala veškerý síly a prostě šla k němu a požádala ho o fotku. H16 v čele s Majkem Spiritem (nehoráznej krasavec) byli taky super. Majk dával i některé svoje tracky. Po H16 jsem se od naší partičky odtrhla, že se mám potkat před tou Cube stagí s kámoškou. No, šum v komunikaci a tak jsem si tam hodinu skvěle kotlila ve stanu na dnb. Když už se blížil čas vystoupení Ektora s Dj Wichem, tak jsem stan opustila se vrátila jsem se za bratránkovo partou. Jaké nemilé zjištění, že stage má opět zpoždění! :D Ektor neurazil, ale ani nepřekvapil. Po něm jsem se opět oddělila šla na chvilku do kostky a pak čekat na Airfare (haha první řada!). Byli skvělý! 

(jojo chybka se vloudila a je tam špatně popisek. místo Moja reč má být H16)

WWW
Idea & Boy Wonder
Rest & Dj Fatte
hh stage
Paulie Garand & Jakub Děkan
zevling
H16 - Majk Spirit
Ektor
kotlím, kotlíš, kotlíme!
Airfare - Thomas
sej číz!
s PG :)

DEN DRUHÝ

V sobotu kolem poledne mi přijela ségra z Francie. Daly jsme si oběd a ona nám povyprávěla, jak se tam měla. kolem třetí jsme se sebraly a šly jsme na menší nádr v nbk. Já, velmi šikovné to děvče, jsem zakopla a sletěla jsem z pár schodů na asfáltek. Krásně odřená dlaň a koleno, mě teda rozhodně neodradily od pokračování cesty na festival. Od jedné paní jsem vyprosila náplast. Omyla jsem to a dlaň zalepila a jelo se dál. Díky euforii mě to ani tak nebolelo. První v našem plánu byli Sto zvířat. Bohužel jsme přišly celkem pozdě a lidí tam už bylo hodně a tak jsme si je poslechly ve frontě na pívec. Když jsme se začly ke konci trošku prodírat, objevila jsem svojí kamarádku Miu a zapařily jsme na Nikdy nic nebylo (klasika). Byl konec a lidi začli odcházet a my naopak s dalšíma nadšencema šli stále blíž a blíž k pódiu. Za hodinu a kousek měli začít Sunshine. Opět se nám to povedlo a prostředek první řady byl náš. Za tu hoďku jsme plánovaly, jak bude probíhat ten týden, co u mě ségra bude a co a jak na RFP. Uteklo to jako nic a hle, mohlo se začít. Jsem ráda, že se Kay trošku umoudřil a na festivalech hrajou jinej setlist než co byl na jejich tour. Byli prostě senzační a i ségra (která zná asi tak tři písničky) pařila jako o závod. Po nich jsme si to šinuly k hip hop stagi, kde už vystupoval Vec a jeho banda. No a jako den předtím, na nás kolem půl 9 přišel hlad a kfc to jistilo. V půl 10 začal své vystoupení Strapo (můj oblíbenec z sk). Viděla jsem ho na Votvíráku asi potřetí a letošní show pro mě byla TOP. Je to srandista a krasvec :) Pomalu jsme se prokousávaly blíž a blíž dopředu, abychom na Prago union byly co nejblíž. Prago dali hodně nových songů, takže jsem si to tolik neužila, jako třeba loni. Nakonec jsme stáli i ve druhé řadě :) Tomáše Kluse a Rybičky 48 jsme viděly jen chvilku.


Sto zvířat
Sunz!
Sunz!
Sunz - Kay
Vec
Nosáč!
krásně vidět, jak se mi začla vybarvovat modřinka
prostě ségry! <3
Tomáš Klus
Stapatý <3
<3
Prago pyčo!
Prago pyčo!
Rybičky 48
Rybičky 48

BONUS

Ségra hledala :)
a já nás našla i v ofiko sestřihu Primy Cool :D

Žádné komentáře :

Okomentovat