neděle 23. června 2013

Random photos of the week #22, #23, #24 a #25

Jsem to ale ostuda. Měsíc, měsíc jsem nic nepřidala. Né že bych neměla čas, ale jsem prostě líná (jo hodně) a prostě se mi nechtělo. Samozřejmě jak si nezapíšu něco hned, tak to za čas zapomenu, takže moc povídání nebude a nebude to rozdělené do týdnů jako vždy. Snad příště ...

Občas mě chytne snaha jíst zdravěji a chvíli mi to vydrží, ale pak to vždycky něčim zabiju (ledovou čokoládou nebo kfc). Konečně jsem se zas po dlouhý době setkala s mojí bývalou spolubydlící z intru - Weru. Zašly jsme do Bystřičky na pivko a pak jsme si daly pár her fotbálku (je zadara :))). Taky jsem zašla do Etny na penne s lososem - tentokrát mi chutnaly fakt nejvíc. Několikrát jsem za ten měsíc zmokla a co jsem hodně nepochopila - jak může u Magistrátu šílenej liják a jen co dvojkou popojedete ke káru, tak tam je sucho a slunce? :D Vybrala jsem si v SIX konečně tu pravou peněženku. Moje oblíbená blogerka Jenny Rock n rollerr rozdává nálepky jen tak (dokonce i do čr!). Neváhala jsem a o pár nálepek jsem ji požádala. Po třech dnech už byly ve schránce. Požádala mě o fotky, kde jsem nálepky nalepila. Článek bude brzy. Koupila jsem si od blogerky Petul skvělou kabelku. Říkám ji Blaženka. Taky jsem se pokoušela o nějaké vaření. No uznávám co byt dal, to jsem vařila. Bratránek se sestřenkou měli oslavu a maj pinčes, tak jsem si chvíli zahrála. Večer měl kamarád druhého bratránka rozlučku se svobodou v nymburskym Strejčkovi. Byl to super old school hip hop mejdánek. Další pokusy o vaření - sýrová omáčka, losos, sýrová omáčka s lososem. A povedlo se, né že né. Minulý víkend patřil mému oblíbenému festivalovému votevření sezóny - Votvírák. Letos po čtvrté a s klidným svědomím můžu tvrdit, že to byl zatím nejlepší ročník. O Votvíráku více v dalším článku. KFC opět zavedlo Qurrito - och jak já byla nešťastná když ho stáhli. Miluju ho asi úplně nejvíc ze všech jídel z fast foodů. Aj svér. Taky jsem uplácala (už bez pomoci táty) holandský a udělala si burger. Taky jsem dělala něco jako boloňský těstoviny (foto chybí haha). Jo a budu měnit design :) 

Páčko, B

úžasná věc

Za 9 dní začíná Rock for people !!!

fotky opět po rozkliknutí ...


snídanění

jo, prohrála jsem

Jája je v koutku žumpy, Jája jééé ...

neni co dodat :)
 
trapčim s filtrama z instagramu

trapčim v dešti s filtrama z instagramu

ta pravá

som vařil

by mě zajímalo kolik těch vitamínů v tom je :D

se tak někdy povede

:3

výkřik

od Jenny

zázvorovka v Huse

hučící Hučák ... povodně

som vařil

som svačil, akce v tescu

Blaženka <3

Amálka

to tak jednou přijedete domů a před vrátkama najdete toto

zevlila jsem u táty v království - můj milovaný Taurus

česká Bardottka

:)

ani nejde poznat, že mám pod tím svoje dioptrický brejle :D

jsem hrála ... chvílí 

mini graff jam u Strejčka

západ slunce v nbk

Tu dělal můj táta! :)

úkoly hotový, jdu domu

som vařil

tenhle frajer přišel na večeři 

som vařil

makám, makám

zbytek k obědu do práce

kotleníčko v cube stanu na Votvíráku

Votvírák

hip hop stage
Votvírák
mnam mnam ... budu zkoušet na bytě

domácí burgr

Žádné komentáře :

Okomentovat