pondělí 27. května 2013

Random photos of the week #19, #20 a #21

Tak se hlásím po dlouhé odmlce. Nějak jsem neměla čas a ani chuť sem něco psát. Píšu opět pozdě večer/brzo ráno.

Vezmu to ve zkratce. Mám dvě nový trička z CaA. Vyzkoušela jsem Hoegaardena z lahve (hnus fialovej) a nový frisco - nominka. Přijel za mnou můj milovaný kamarád a šli jsme na nudle do bistra pod Černogovem (druhý nejlepší nudle co jsem ochutnala). Byla jsem na posledním bubble tea u Janičky. V práci nestíháme a mám toho nad hlavu. Na víkend jsem jela domů pomáhat (mamka má úraz kotníku). Na nádru na mě čekala ségra s tím, že jdeme koupit mamce dárek ke dni matek a svátku. Zašly jsme taky na jarní závitky k číňanům , kterým říkám U hajlující kočky. Jarná závitky luxus a mangovej džus taky skvělej. Pak jsme se šly zase schovat před deštěm do kavárny Café Society a já chvilku pracovala a užívala točenýho Hoegaardena. V neděli jsem zase jela do HK.


Za ten týden se nic moc nestalo. Vyzkoušela jsem Zlatopramen Pina Colada - taky dobrůtka, jen kdyby to nesmrdělo jako den starej zvětrák :D Stavili se tu děda s babi na oběd (prej se už můžu vdávat, povídal děda). Konečně jsem svojí línou prdel dokopala a šla jsem z práce pěšky. Koupila jsem si kníra na oslavu. Na víkend jsem jela domů opět pomáhat a na oslavu bratránka a strejdy ve stylu divokého západu. Oslava by neměla chybu, kdyby moje mamina nezkolabovala a neodvezli ji na JIP s tím, že má plicní embolii. Po té dlouhé chvíli plné strachu (takovej jsem snad ještě nikdy neměla) jsem byla uklidněná, že je stabilizovaná a tak jsem se zrubala jak doga. V neděli jsme šli za mamkou na jipku. Slibila jsem si že nebudu už brečet, ale když vidíte svojí mámu napojenou na hromadu přístrojů, unavenou po třech větách, tak to prostě neudržíte. V pondělí jsem ještě zůstala doma a tak jsme šli ještě navštívit mamku a já s klidným vědomím jela večer do HK. Od neděle až tak nějak do úterý jsem moc nejedla (staženej žaludek a pernamentní blivno).


Týden tak nějak uběhl a já jela domů. Mamce se dělalo lépe a lépe. Jen domů nám ji pořád nechtějí pustit. Jsem z tohohle navštěvujícího-uklízecího-žehlícího-vařícího víkendu unavená, snad víc než po týdnu v práci. 

Tak snad přístí neděli čaues, B

Sledujte mně Instagramu @amcatko






tohle je skvělý tričko, má na sobě takový pidi růžovoučký diblíky






workin' hard






nová posila :D

trošku mazeček se blížil





já a ségra :D

ikea magazín :)

bratránek ala Django

skvělá vepřová kejta

Mishule

takhle dlouho na stole mi snickers teda nevydržela (5 dní)

rozenej mexikánec

čuněčinka

děda a strejda


Trošku radost :D

pořád nechápu svoje vlasy

jsem si to musela nakreslit aneb kódování jebexxx
těstovinky z Cook&Look <3

drobek - milovanej šestiletej mrzout

čuněčinka vol.2 ... badass

caféčko
pivoňky pro babičku

dnešní skvělej oběd - holandská ala já a táta s bramborama

Žádné komentáře :

Okomentovat