neděle 28. dubna 2013

Random photos of the week #16 a #17

Čaute děcka. Opět píšu článek až po dvou týdnech - málo času a hlavně ta lenost. Samozřejmě už si zase nepamatuju co jsem dělala první tejden, ale něco dohromady asi dám :D

Pondělí a úterý patřilo takovým těm klasickým dnům (teda těch pár hodin co mi z něho zbylo když jsem přišla z práce), kdy jsem doháněla nezkouklé seriály a začla jsem opět sledovat JAMIEHO OLIVERA na iprima.cz. Taky by vás zajímalo jakou má asi roční spotřebu olivového oleje a citrónů? :D Ve středu mi dorazil dlouho očekávaný BALÍČEK S TRIČKEM od Luczynka's creativity. Taky jsem šla na procházku s Týnkou a její malou ségrou. Ve čtvrtek jsme měli firemní akci. Velmi zajímavý večer ... V Pátek jsem byla docela nepoužitelná a odpoledne jsem jela domu do NBK. Večer jsem šla na pivko s bratránkem a jeho partou. V sobotu opět solidní vykyd a odpoledne jsem šla navštívit babičku. V neděli jsme šly se ségrou na oběd k druhé babice (ano, odjížděla jsem s plnou taškou jídla, co si budem povídat :D) a odpoledne jsme jeli za tetou. Má tři psi a několik koček a dokonce i ňuňu koťáka. Nevěřila bych jak mi budou zvířata v Hradci chybět. I ten náš mrzout králík mi chybí. Tak jsem se s nima pořádně poňuchala a večer jsem jela do HK

V pondělí jsem se s kolegama konečně dokopali a šli jsme do COOK&LOOK na domácí těstoviny. Úžasný prostě! A taky jsem se šla podívat na Terezky klavírní koncert od peďáku UHK. Jejich závěrečné vystoupení bylo skvělé! :D Pak jsme šly do Sportka (Hojdííík <3). V úterý asi nuda. Středa je takovej MALEJ PÁTEK a já už nedočkavě vyhlížela ten velkej pátek, protože jsem se nemohla dočkat hradeckýho Majálesu. Opět oběd v Coo&Look. Ve čtvrtek asi další dohánění seriálů. No a konečně pátek! Na odpoledne jsem si vzala dovču a když jsem šla z oběda, tak jsem čirou náhodou potkala bejvalou třídní učitelku ze střední s dcerkama. Pak už jsem jen valila do kanclu pro věci a razila jsem do "šimkáčů" na MAJÁLES (bude samostatnej článek). V sobotu jela mamka zase do školy a tak jsem s ní šla na oběd do Primátorky Pod Terasami. Mají tam úplně úžasnou limču z čerstvých jahod! Pak jsem jela na chvilku ještě do kanclu něco zařídit a měla jsem v plánu jet do "káru" na nákup, ale to jsem trošku nestíhala, páč jsem zase měla jít za mamkou a tak jsem šla na Ulricháč jen tak posedět na lavičce pod sakury. Pak jsem šla za mamkou a seděli jsme před LF a UŽÍVALY SI TEN KRÁSNEJ DEN :). Nedělní klasika v podobě uklízení bytu, praní a vaření + úklid rajónů. U toho jsem jela celej den desky SKYLINE s Markou. Ach, ja já je miluju! 

Votvírák -> 47 dní
RFP -> 64 dní

Fotky jsou převážně o jídlech :D Pár dalších ("ártovejch") fotek mám na Instagramu @amcatko


Toto je objev měsíce! Sice je to německy, ale co už ... <3


nedělní večeře - restovaná rýže s kořením, vajíčkem, hermelínem a paprikou

slunečnicovej chléb, Rondelé (nejlepší je to s oříšky!), paprika a česnekové korbáčky

podlehla jsem palačnikám

středeční balíček <3

U černého koně


Misha <3

ňunín


domácí sýrové tortellini se sýrovou omáčkou - cook&look! <3

sváča

jahodová limča

Ulricháč

sakuryyy!

dětská radůstka

Žádné komentáře :

Okomentovat