středa 1. května 2013

Hradecký Majáles 2013

Skvělý! Skvělý! Skvělý!

Já miluju tyhle letní festivaly. Snažím se rok co rok jich navštívit co nejvíc. Zatím se to moc nedaří. Na hradeckym majálesu jsem ještě nikdy nebyla a tak jsem to letos už konečně napravila. 

Šla jsem s kolegovo partou, kterou už taky nějakej ten pátek znám. Nejdřív jsme šli na STO ZVÍŘAT. Já je teda moc neznám (ehm...), ale dobré skáčko :) Docela vtipná věc - při písničce "Alice se dala na pití" kolega začal zpívat "Emča se dala na pití" :D a já pak prohodila hlod, že když hodně pískám na prsty, tak jsem víc opilá. Jako poslední (myslím) hrali Nikdy nic nebylo, což je jediný song co od nich znám tudíž jsem ho propařila. Potom nějaké to osvěžení ve stánku s pívem a šlo se na SKYLINE! Jejich nový album je naprosto skvělý a ty jejich energický koncerty! To se prostě nedá vydržet jen stát a čučet. Teda asi dá, jelikož i v KOTLI lidi jenom stáli. Proč tam teda sakra lezou když pak pindaj, že do nich nekdo vrazil (ano, myslím tebe nesympatická blondýno v druhý řadě, co ses tam pohádala s dvouma pařanama). Na skyline jsem byla teprv po druhé (poprvé loni na Votvíráku), ale tento hradecký koncert byl fakt skvělej! Pak následovala další osvěžovací přestávka a část party (včetně mě) šla na FAST FOOD ORCHESTRA. Další super skáčko, kde jsem opět znala jen jeden song. Pařilo se na ně výborně. Po nich jsme se vydali hledat zbytek, chvíli jsme se zdrželi na MIG 21, ale po chvíli jsme to zakempili ve FRESH ZÓNĚ. Blbnutí s bublifukem a zevl na matračkách ... Pak se mi ozvala Týnka a já opustila partu a šla jsem s ní do mekáče si odpočinout. Až tam jsem si všimla jak strašně mám spálenej xicht :D Po menším odpočinku jsme se vydaly zpět do "šimkáčů" čekat na kapelu KRYŠTOF. Já osobně je moc nemusím, ale ta jejich show byla krásná. Po skončení jsem šla do kanclu pro věci a čekat na bus. Už po příchodu na "adal" mi bylo jasný, že to bude docela oříšek se dostat do autobusu, což jsem pak úspěšně zvládla a uklidňovala jsem se, že určitě všichni vystoupí na nádraží. Až tři zastávky po nádraží (kde NIKDO nevystoupil) mi došlo, že všichni jednou na koleje a já vystupuju tři zastávky před a budu si muset vybojovat cestu ven :D

Původně jsem měla v plánu se sejít s daleko víc lidma a navštívit daleko víc kapel, ale to se prostě nedalo! Pár známých jsem potkala a bylo to fajn. Druhej den mě bolelo tělo snad ještě víc něž po józe a to je co říct!


Sto zvířat

Skyline - MC Jacob

Skyline - Maru

jsme kreslily :D Zdeňourek a AMCa

někde tam vzádu jsou Charlie Straight

:D

Fast Food Orchestra 

Mig 21

Kryštof





Kdo hledá, najde :D

S Týnečkou <3

S Petronelem z práce

Žádné komentáře :

Okomentovat