pondělí 15. dubna 2013

Random photos of the week #15


Prosila bych znovu páteční párty s děvčaty!

Tenhle tejden byl parádní! Fotek je pár, ikdyž ... Pondělí patřilo po dlouhé době sazbě textu v InDesignu a opět jahody ze zeleniny v Kopečku. ÚT, ST a ČT, tak nějak normálka dny. V PA jsem se decentně rozčílila v Etně, když mi servírka po objednání COCA COLY přinesla se slovy "Chtěla jste colu?" ve skleničce PEPSI. Mám ráda oboje, ale jde mi o princip (aspoň že ta pizza byla dobrá). Na večer jsme vyrazily s Týnkou do Pardubic za naší další kamarádkou Erikou. Sešly jsme se u Bajera (doporučuji - krásný interiér a jsou vyhlášení svou šlehačkou z bombičky ;)). Potom jsme vyrazily za roh do Potrefené Husy a já se zaradovala, páč tu točí Hoegaardena (moje milovaný pivo!). Ve skvělé náladě jsme pokračovaly na námko do baru Patapuf. Bohužel jsem se nezdržely dlouho (ale na opití to stačilo ehm ... i s tim drinkem zadáčo), jelikož jsme byly odkázané na vlak do HK. Ve vlaku jsem se posilnily chipsama a vínkem a to pokračovalo i při čekání na terminále na noční linku. Potom jsme vyrazily do Levelu a já si stihla trsnout na dva drummy tracky (ach!) a taky jsme se neobešly bez našich dvou klasik - mé CHANGED THE WAY YOU KISS ME a Týnky ONE DAY. Celkem unavené jsme se šly podívat i do Pod obrazu. No a domu se jelo prvnim ranim MHD. Ráno mě (rozuměj v půl 1 odpoledne) probudil telefon a přede dveřmi mě čekal milý vzkázek. Sobotu jsem absolutně proflákala. Neděla patřila k té klasické - praní, uklízení a vaření. Taky jsem k tomu přidala vytváření grafiky (další logomanuál do soutěže a práce na mém vlastním projektu)

Chci se podělit o tip na skvělou večeři - Bramboráky z trouby!
Jojo zní to divně, ale inspirací mi byl Pinterest. Udělala jsem klasické bramborákové těsto a do něj jsem přidala trošku nastrouhaného Eidam(to vaše ohrnutí nosu vidím až sem ...) a těsto dala do lehce olejem vytřeného plechu na muffiny a na vrch jsem ještě přidala moc dobrý lovecký sýr z Alberta (takový ten co má kolem sebe to červený koření). Pekla jsem to asi 15 - 20 min. Výsledkem jsou skvělé bramborové hubky. Beru to jako takovou "zdravou" alternativu ke klasickým na oleji/sádle smažených bramborákům.



Protože pátek byl FAKIN OSOM!






Taková klasika už :D

<3

Bylo to moc :D

Čekání na terminále v půl 3 ráno :D

Skvělej vzkaz od spolubydlící :D

nedělní oběd

Podlehla jsem - lískový oříšky v hořký čokoládě - srdíčko :)

Bramboráky z trouby :)

Žádné komentáře :

Okomentovat