středa 10. dubna 2013

Random photos of the week #13 a #14

Nuda, nuda, párty, nuda, nuda, nuda, velikonoce, nemoc, nemoc v práci, nemoc při práci, nemoc při práci, nemoc v práci, nuda, kreativnost, nuda, nuda .... Takhle nějak bych to shrnula.

A teď k podrobnostem ... 

Pondělí a úterý - klasický dny v práci a večery se seriálama. A taky jsem upekla cupcakes - klasický i banánový. Pekla jsem poprvé v elektrické troubě, tak to i podle toho dopadlo (na ty banánový jsem nadávala opravdu hodně). Ve středu jsem po práci jela do Prahy za Eri a šly jsme ještě s Ditou do LMB na SUNSHINE. Ač je Kay arogant, tak jsem si to stějně užila moc moc moc! (report zde.) Druhý den jsme se jely podívat do Harfy a já si koupila skvělej KŘIVÁK (a co že mi je malej, stejně bych si ho NIKDY nezapla... ) a pak jsem jela domu do nbk, protože jsem měla i na pátek dovolenou. Tam to probíhalo jako vždy - seriály, seriály a seriály. Ale jo, stihla jsem si i popovídat s mamkou i s taťkou (ségru už ani nepočítám, s tou věčně žvaním po fb). V sobotu nám babi s dědou přivezli od strejdy maso a tak jsem jela k babice jí pomoct a zůstaly jsme se ségrou i spát. V neděli jsme barvily vajíčka a pekly roládku. Po obědě jsem se šla s babi "dívat" (rozuměj zachumlat se pod deku a usnout) na pohádky (a už v tu chvíli jsem pocítila první příznaky blížícího se nachlazení). V pondělí dopoledne nás přišel vypráskat bratránek a děda až navečer, když mě vezl na nádraží. V úterý ráno jsem se vzbudila s příšernou rýmou, ale do práce jsem přece jen šla (taky mě asi po dvou hodinách vyháněli domu). Středa a čtvrtek byl ve znamení homeofficu. V pátek jsem zase naklusala do práce - už "jen" s mega kašlem. V sobotu jsem se poflakovala a ještě se léčila v posteli u seriálů - zejména Partičky. Smála jsem se tak moc, že se mě až spolubydlící přišla zeptat, jestli náhodou nehulim :D. A taky jsem vymyslela úplně skvělý tetování! (konečně, konečně!). V neděli jsem měla další kreativní chvilku - rozhodla jsem se přeci jen zkusit soutěž o logo k 100. výročí Bohumila Hrabala, kterou pořádá město Nymburk. Vzniklo celkem povedené logo a jsem s ním naprosto spokojená (ukážu ho až po úzavěrce)

Aktualizovala jsem článek I MUST SEE.


Toto je nejlepší český muzikál. Prostě je a tečka!

planning :D

v procesu

bananový cupcakes - nakonec byly výborný!

klasický cupcakes .... teda místo polevy dávám čokoládu


intimčo

James Dean v Praze - nádherný americký bistro, ale ta obsluha .... 

křivák!

kočka v bazénku

roláda

barvení vajíček

nom nom nom

kočka v bazénku podruhé

nejlepší guláš od maminky!

pořád přibývají, za chvíli ty lístky nebudu mít, kam dávat :D jedině dobře, aspoň společensky žiju :3 

nový plakát do rodinky

úžasný jahody ze zeleniny v kopečku

takhle se jedí Pims a nikdy jinak

pěknej hnus, co si budem povídat

Žádné komentáře :

Okomentovat