středa 20. března 2013

Random photos of the week #11

No tak jsem to opět v neděli dost nezvládla (a ani v pondělí). Původně jsem to chtěla nechat úplně na příští neděli a spojit tak dva randomy, ale fotek by bylo až moc :)

Týden byl celkem nudný - pravidelné dávky seriálů (vyjmenovávat je radší ani nebudu - je jich moc), lenošení nad blogama, instagramem (@amcatko), fb, vv a pinterestem.

Ovšem na pátek jsem si zařídila dovolenou a domů do NBK jsem jela už ve čtvrtek. Večer jsem šla na návštěvu do bratránkovo novýho bytu a koukali jsme na Hunger Games. V pátek jsem se sebrala kolem 11 a jela jsem do Práglu, neboť mě večer čekal ten skvělý a úžasný EXAMPLE! Jela jsem se podívat do obchodního domu Metropole Zličín. Bylo mi sděleno prodavačkou v hradeckém H&M, že tam tutově mají koutek +size a rifle jsem konečně sehnala! (s mojí postavou je docela fuška sehnat kalhoty) Pak jsem nějakým způsobem DOŠLA (zabahněný boty, fuj) z metropole do ikei, abych zjistila, že ty (debilní) bílý ramínka, kvůli kterejm jsem tam šla, prostě NEMAJ. Tak jsem se sebrala a dojela jsem vyzvednout kamarádku Eriku u školy a jely jsme k ní na byt. Když nastal čas, sebraly jsme se a šly na zastávku Palmovku (a jelikož tam jsou aspoň tři, tak mi ujela TA 12tka). Jó neni Palmovka jako Palmovka. I přes mírné zpoždění jsem přišla k Inchebě právě včas (víc o koncertě chystám v dalším článku, společně s fotkama a videama). It was fuckin' awesome! :) Po koncertě jsem dojela na byt a spát se prostě šlo až kolem šesté ranní (dobré posezení i PS3 s Bombermanem :D). Vstávalo se celkem "brzy"- už v 11! :D Po O jsem jela domu a zbytek soboty jsem tak nějak prolenošila a prospala. V neděli přišly babičky a dědové a oslavovala jsem se já! :D

Těším se na příští týden - ve středu jedu zase za Erikou do Prahy na další koncert (kdo si mě přidá na Instu, tak bude vědět na jaký) a taky si beru dovču na čtvrtek a pátek a budu mít prodloužený velikonoční víkend (aspoň si zas užiju rodinu, počítám s tím, že pak zas dlouho do nbk nepojedu :D).


Taková vzpomínková (a když se hodně soustředím, tak se tam i vidím). Nojo, druhá řada :3


svačina do práce

novej program ukořistěn

snídaňové kombo

svačina a oběd (mé milované brambory a řepa!)

to abych nezapomněla :D

jeden z mála outfitů, který se kdy na blogu objeví (můj asi nejoblíbenější)

Leo< 3

Regio <3 (jo, jsem magor do vlaků)

skvělej, úžasnej a must have hrneček z ikei

bubble z masaryčky za 25Kč

nemohla jsem ho tam nechat :3

TVD - už mě ta Elena začíná štvát! :D

milovaný dort <3

květinka jménem pantoflíček

bonusovka - moje sestra je blázen a asi mi chce naznačit, že bych zase měla něco upíct :D Díky! <3

Žádné komentáře :

Okomentovat