pondělí 11. března 2013

Random photos of the week #10

No tak jsem zase v neděli nestihla dát tento příspěvek a je pondělí 11 večer a zas ho píšu na poslední chvíli. A samozřejmě si zas nepamatuju co jsem celej tejden dělala. Chjo.


V práci mám teď rozjetých docela dost podle mého skvělých webů (a až se dokopu k dodělání projektu, tak se třeba pochlubím!). Opravdu začínám šílet z podmínek v PHP a SMARTY. Ve středu jsem byla na narozeninkové večeři s Terezkou a Terezkou u Dvora na mém milovaném chilli kuřecím stejčku (ještě teď se oblizuju ...). Dostala jsem od nich krásnou kabelku! Pak došel i kamarád a dal mi překrásnou růži. V pátek se konala oslava milované Týnečky <3. V sobotu byl nejvíc zabitej den (snad ever ...), ale aspoň jsem zkoukla několik dílů HIMYM a hlavně jsem viděla tolik vychvalovanýho NESPOUTANÝHO DJANGA. Co dodat? Má to skvělej soundtrack a jak už jsem psala Tarantino je Tarantino (skorobůh). V něděli jsem byla pozvaná na opíjecí maraton s filmem Bobule a později jsme zahráli i Arkham. Takhle krátkou (a samozřejmě prohranou) hru jsem snad ještě nehrála. A jen bych dodala, že jeptiška, je fakt postava na nic.

No a tohle je můj piďi wishlist na příští týden (jedu totiž o víkendu domu na oslavu mojich narozenin a tak dostanu od prarodičů prašulky :D). Tote bag Enter Shikari, trošku lepší tote bag Linkin Park (začínám si na tote bagách ujíždět, ehm ...) a lístek na RFP 2013. Och, jak já se těším!



V pátek jedu na EXAMPLA do PRAHY!


snídaně a svačina

večeře - slun. chléb, paštika a rajčátka

svačinka a palačinky pro kluky do práce

british drink <3

milka donut

dietka? žádnej problém! :D (a ta rýře taky dobrá :D)

<3

trocha reorganizace - telka je pryč!

moje nová kráska

s Týnečkou

já ji miluju <3

Žádné komentáře :

Okomentovat