pátek 22. března 2013

15/03/13 - Example & Dj Baller B

Minulý pátek jsem jela do Prahy na koncert Exampla a jako support hrál Dj Baller B. Obě části byly prostě skvělý! Jako památku jsem si koupila ten úža oranžový náramek (no nechte ho tam když za něj chtěli kilčo ...). Přestože koncert naprosto AWESOME, mám tři negativní poznámky k tomu večeru.

- když chcete bejt vepředu, tak sakra přijďte před otvíračkou a vybojujte si to místo. Já vím, je strašně jednoduchý přijít těsně po skončení supportu a téměř celou halu nasrat tím, jak se cpete dopředu, kde NENÍ MÍSTO a tak zůstanete stát třeba zrovna přede mnou na tom pidi místě, co jsem si vybojovala já, abych mohla při koncertě tančit a jásat. To je vyloženě k posrání.

- když jdete na koncert s přítelem/přítelkyní, tak chápu, že ho úplně moc milujete, ale prosím, nechte si to OKUSOVÁNÍ HLAV A OŠAHÁVÁNÍ na příhodnější místo. Za váma totiž stojí lidi, co místo na interpreta celou dobu periferně čumí na vás a jsou pissed off.

- když stojíte ve frontě na šatnu, tak sakra NEPŘEBÍHEJTE A NETLAČTE SE na lidi před váma. To je taky dost k posrání. Ale víc na hovínko bylo stát přes půl hodiny na tom samym místě u "šatny", když se kolem vás tlačili lidi a přebíhali a vy jste přitom celou dobu koukali na ten svůj kabát, co visel hned na prvním háčku druhý tyče. A taky jsem dost nepobrala toho pana sekuriťáka, co na nás každou chvílí zařval, ať se posunem zase o kus zpátky (WTF a kam asi?) a prostě nepomohl rozdávat věci.

Soráček za slovník ... 

Moc fotek nemám a videa jsem spojila do dvou. ENJOY! :)
















Žádné komentáře :

Okomentovat