neděle 24. března 2013

Random photos of the week #12

Čaute děcka.

V levém menu přibyly položky - "Sleduj mě" a "Before I die...", o co jde?

Sleduj mě, to je asi jasný, přidala jsem odkazy na sociální sítě i jiné moje profily. Můj facebook nebo twitter ovšem budete hledat marně. Leč je tento blog velmi osobní, tak stále myslím že tyhle dvě sítě si chránit ještě budu.

Before I die ... - to jsou takové wishlisty věcí, které si prostě musím splnit. Jsou rozděleny jednotlivě a již brzy přidám první z nich - ... I must see. To je seznam kapel, které chci (a musím) vidět živě, nebo které jsem již viděla. Bude pravidelně aktualizovaný.



a teď k tomu co se dělo tento týden ...

V pondělí jsem si došla pro lístek na kapelu SUNSHINE, která bude vystupovat ve středu v LMB. V úterý měl bejt první jarní den - nebyl. Ve středu nuda. Ve čtvrtek jsem konečně sestříhala videa z koncertu Exampla a prišel mi mailem lístek na RFP. V pátek jsem se viděla chvilku s mamkou a šla jsem za Jančou do Atria na bubble tea. V sobotu nuda, ale večír se to rozjelo s právným směrem - kolaudačka bytu po půl roce bydlení :D. Dneska takovej ospalej a uklízecí a prací den.

Note to myself - nikdy nepij v blízkosti lihové fixy. Vodka a cola s citrónem je fajn pití.

Takhle se citím posledních 14 dní. :)


SUNZ SUNZ SUNZ!!!


cinske nudle, sojovka a kari

první "jarní" den

večeře

rendering

Nejošklivější lístek na světě - eticket RFP

lepší než normální gejša

Prokrastinace je biatch
Chci zase do Londýna!

jahodový bubble

krůtí, kukuřice, kuskus a kari

pravidelná dávka seriálů

sobotní párty

náš maskot - mánička s kytárkou

bonusovka z minulého týdne :3

Žádné komentáře :

Okomentovat