pátek 16. listopadu 2012

Random photos of the week #12

Další týden utekl jako voda. Ono když se má člověk na co těšit, tak to letí samo. A co že jsem ten týden dělala?

Jak jsem psala v sobotu mi přijela ségra na návštěvu, tak jsem nám uvařila KuKuKu. Potom jsme zajely do Futura pro zimní kabát. Po dvou hodinách obcházení jednoho krámu za druhým jsme uznaly, že tu žádný dle jejích požadavků prostě nebude a daly jsme si fresh.

V neděli jsem byla v kině. Cinestar měl super akci na vstupenky. Byla jsem na hororu Sinister. Popravdě musím říct, že jsem se fakt bála. (ještěže jsem sebou měla tak skvělý doprovod ;) )

Byla jsem s Miou na sushi. Sice jsem měla s okurkou a vaječnou rolkou, ale bylo to úplně suprové. Hradečáci určitě vědí, že Café popular změnil koncept a servíruje sushi.

Mám radost ze své orchideje. Teda měla jsem před třema týdnama ještě větší, protože už mi z ní vyrost fakt velkej stonek a už se začal rozvětvovat ... jenže to bych to nebyla já, abych ho nezlomila. Hurá! Roste novej stoneček!

Čímdál častěji chodím do Sport Café . Líbí se mi tam, ikdyž někdy jim to trvá déle. Mám tam super vzpomínky. A dneska jsem měla fakt dobrou pizzu. Celozrnná pizza se sýrem, olivama a bazalkovým pestem - YUMMY!

KuKuKu

Můj melounovej byl docela ekl - melounová sezóna už skončila no.




Žádné komentáře :

Okomentovat