pondělí 12. listopadu 2012

Taková jsem a jiná nebudu! #1

Myslím, že nadpis zcela stačí.


- Jím pouze vroubkované Lay's. Ostatní mi přijdou divné.
- Jsem ze zásady zásadová a zásadně své zásady porušuji.
- Miluju vlaky. Ve vlacích jezdím pouze v otevřených vozech. Nikdy ne v prvním a nikdy v posledním.
- Hrozně moc mě bavila 3D animace. Chtěla jsem jít na UTB na animaci. Nedostala jsem se. Vše pro něco dobrý.
- Mám praci.
- Znám pohádku o princi co přišel pěšky. Bohužel zase odešel.
- Jednu dobu jsem byla posedlá růžovou.
- Strašně nerada šahám na kovovou kliku holou rukou. Asi jsem nabitá nebo co.
- Ano, jsem hrozně moc líná.
- Miluju britský přízvuk. No, vlastně miluju celou Anglii.
- Mám ráda upíry. Jo mám. Třeba takovej Darren Shan je príma úpír. (Ugghh, žádnej "tvajlajt"!)
- Stále mám slabost pro svět Harryho Pottera. Plánuji Harry Potter night.
- Skoro vůbec nejím zeleninu. Fakt se snažím, ale když ona chutná tak moc zeleninově ...


2 komentáře :