sobota 17. listopadu 2012

Veřejné bruslení

Začla jsem každou sobotu chodit na bruslák. Můžu vám říct, že to není žádná sranda se na to po několika letech postavit (natož na tom jet ...). Ale zlepšuju se. Jediný co mi na tom vadí - děti a pubeťáci. Hned vysvětlím proč. 

Led je rozdelen 1/3 pro děti a 2/3 pro "dospěláky" ... jenže děti i tak jezdí v tom velkém a je docela problematický ihned zastavit když před váma spadne děcko (zvlášť když na tom umíme skoro to samé co on). Dále jsou tu již zmiňovaní puberťáci. Jsou to šílenci co kolem vás jezdí a kličkují snad rychlostí světla (jojo přeháním, ale prostě mi to tak přijde). Ne jednou tam takhle srazili dítě (a jsme zas u těch dětí ...) a dokonce i do mně už narazil jeden týpek a taky hned spadl a já to ustála jen náhodou (chtělo se mi smát, jak komicky upadl) a bez omluvy se sebral a jel dál jako blázen.

Ale fakt mě to baví a nutí vzpomínat na ty dva roky co jsem jako malá chodila na "kraso".



Žádné komentáře :

Okomentovat