středa 26. srpna 2015

22 / 08 / 2015 - Budapešť / DEN 3


Vstali jsme v 9, pobalili věci těsně po půl 10 jsme se odhlašovali z hotelu. Zaplatili jsme městskou taxu a šli jsme na nádraží Keleti si uložit věci do úschovny. Odtud jsme ještě za poslední platné minuty Budapest card dojeli do Arena plaza. Dali jsme si snídani a šli jsme nakupovat. Konečně jsem sehnala podzimní bundu a k ní tričko. Lukáš si koupil dvě Marvelovská trička. Nakoupili jsme jídlo do vlaku a dali si lehký oběd v KFC za poslední peníze. Do odjezdu vlaku nám stále zbývaly 3 hodiny, které jsme se rozhodli čekat na nádraží, protože bolavé nohy a propadlá Budapest card nás odradily od dalšího chození po městě. Za tu dobu čekání jsem se pořádně pokochala Railjetem, protože jezdí do Budapeště celkem pravidelně z Německa přes Rakousko. Cesta vlakem utíkala celkem rychle (já jsem za cestu přes Maďarsko a Slovensko stihla napsat tento i předchozí články). Když jsme vyjeli ze zastávky Kúty, vydali jsme se i se všemi věcmi do jídelního vozu na večeři. Dala jsem si hovězí vývar, kuřecí řízek s bramborem a později i čokoládovou palačinku. Lukáš měl řízek vepřový, taktéž s bramborem. Zbytek jízdy jsme proseděli v “jídeláku”. Povídali jsme si a hráli jsme hry na tabletu. Když jsme se blížili do stanice Pardubice, zjistila jsem, že máme asi 5 minut zpoždění. Trochu mne to vyvedlo z míry, neboť v Kolíně jsme měli mít na přestup pouhé 4 minuty. Naštěstí osobák do Nymburka čekal a my jsme v pořádku dorazili domů. Hodili jsme věci do obýváku, dali sprchu a šli jsme po náročném dni spát.

 

 




K prohlédnutí mám i trasu ze třetího dne, který jsme tak nějak bojkotovali - PDF.


Barbora

Žádné komentáře :

Okomentovat