úterý 5. května 2015

Random photos of the week #17 a #18

Týden #17

Opět jsem neodolala stavila se v Bageterii a tentokrát jsem si vzala i ten skvělej citrónovej čaj. Byla jsem si koupit ještě jedny boty - adidas superstar. Pokukuji po nich už nějaký čas a tak jsem si je stihla vyzkoušet, vystát frontu a koupit za 5 minut. Měla jsem homeoffice, dodělávala jsem online kurzy HTML&CSS a PHP. Na poště jsem si vyzvedla balík se super flaškou My bottle a také jsme byly navečer za ségrou na rybárně. Koupila jsem si nové A4 šanony, že si (jednou až budu mít čas) vytřídím časopisy a vystříhám z nich jen recepty, které bych asi jednou zkusit mohla. Zastavila jsem se také v Tchibu. Odnesla jsem si glitter washi pásky a sadu barevných ponožek, kde byly ponožky s ananasama (který jsem si hned zaprasila, protože mi adidasky rozedřely nohy, ehm ...). Byli jsme na kukandu v Kovansku. Ve čtvrtek a v pátek jsme měli v práci školení na Bower, Grunt a Less (nic vám to neříká? No mě taky ještě ne ...). V sobotu jsme jeli k našim na oslavu taťky, obou dědů a tety. V neděli jsem trochu pracovala na projektu do mé druhé práce, ale odpoledne se mi udělalo zle a tak jsem zbytek neděle proležela.

 

 



Týden #18

Týden začal poněkud zostra a to doslova. V pondělí jsem zůstala ještě doma, protože mi nebylo dobře. V úterý mi konečně přišly obaly na telefon a na obědě jsem byla poprvé v Chilli pointu. Docela peklíčko, ale roštěnka byla skvělá. Odpoledne jsem byla předat objednávku z mého eshopu kamarádce. Objevila jsem plakát na jízdu Postřižinského expressu a ukecala jsem L. abychom jeli. Taky jsem byla na obědě v Beas Dhaba a miluju to tam! Jelikož týden končil už čtvrtkem, zašli jsme s partou do Adély na pivko a večeři. Na svátek práce jsme jeli do Prahy na Majáles a i přes nepříznivé počasí, to byla super akce! Potkala jsem se s několika lidma ze střední a konce jsme se tam našli s O. V sobotu jsme trochu vyspávali, dali oběd, odpočívali a jeli jsme do Prahy na čerňák do kina na Avengers. Byla to bomba! Taky jsme se stavili v JRC. L. si koupil Mortal Kombat X a já českou klasiku Mafia II. Mimojiné také byl Mezinárodní den scrapbookingu, ale bohužel jsem nenalepila ani proužek. To jsem ale v neděli napravila a nalepila jsem hned dva týdny! Taky jsem si zkusila Mortal Kombat a na easy mi to šlo jako po másle.


 

 

 

 

 


Žádné komentáře :

Okomentovat