neděle 10. května 2015

01/05/2015 - Pražský Majáles

Někdy v březnu přišel L. s tím, že mají od práce slevu na lístky na Hradecký Majáles. Jaké bylo ale zklamání, když jsme zjistili, že zrovna ten víkend L. musí do práce. A tak z Hradeckého sešlo a o Pražském jsem mu radši ani neříkala. V půlce dubna mne ale L. překvapil s tím, že náš kamarád O. jede na ten Pražský a že my bychom teda taky mohli jet. Koupila jsem tedy vstupenky a bylo jasno.

 

V den Majálesu jsme si tedy sbalili baťůžek a vydali se na nádraží. I přes počáteční zpoždění vlaku jsme stihli všechny přestupy (protože světe div se, o víkendech a svátcích rychlík ve 14:02 prostě nejede) a na nádraží jsme sedli na metro směr Letňany. Nechali jsme se opáskovat a šli si prohlídnout areál. Do vystoupení kapely SKYLINE zbývala ještě hodina. Šli jsme se tedy podívat na zbývající písničky od XINDL-X. Potom jsme se přesunuli ke stagi, kde už Skyline zkoušeli. Těsně před 17h začali hrát. Jak víte, byla jsem už na hodně koncertech v prvních řadách a NIKDY se mi nestalo, že bych neslyšela co zpěváci zpívají. Bohužel u Skyline se toto stalo. Kdyby pořadatelé zábranu posunuli ještě o metr nebo dva, byla by to paráda. Show jsem si ale nenechala zkazit a nezkazil mi to ani ta dešťová přeháňka. Skyline opět ukázali svou energii a tento koncert byla zase jedna velká pařba! 


Potom si nás našel O. a šli jsme pro pivko, pro občerstvení a taky jsme potkaly moje kamarády z kyberny. Pomalu jsme se vrátili zpět ke stejné stagi a čekali na show PAULIEHO GARANDA. Jeho songy mám dost ráda a pokaždé jsem si jeho show na Votvíráku užila, ale dnes to něbylo nějak ono. Možná to je tím, že nedává svý songy celý a usekává je snad už v půlce. Kenny ovšem se saxofonem nezklamal. Po chvíli jsme od stage odešli a šli jsme na HORKÝŽE SLÍŽE. Tam jsme se měli najít s O., ale nenašli a tak jsme se je užili ve dvou.


Jako poslední nás čekal koncert STO ZVÍŘAT, na které jsem se opravdu těšila. Během koncertu jsme stihli také sledovat hokej, protože týpek za námi ho měl puštěný na mobilu :D Zvířata oznámila vydání nového alba a datum koncertu kdy budou album křtít. Koncert byl super, zazněly i nové písničky a možná proto nezahráli velmi oblíbený 'baťůžek'. Nemrzelo ten jen mne, ale i další lidi, kteří po koncertě dobrých 5 minut skandovali 'baťůžek!'. Po skončení jsme se vydali k východu, vyměnili kelímek za padesátku, pozdravili se s mýma kamarádama a pádili na metro. Bylo mi jasné, že bude totálně narvané, ale pohled na nástupiště byl i tak šokující. Nakonec jsme se nacpali až do druhého. Na nádraží nás dostihl O. a jeli jsme domů. Ve vlaku jsme samozřejmě všichni usnuli, ale naštěstí jsem měla budík. 



Žádné komentáře :

Okomentovat