pondělí 6. října 2014

Random photos of the week #39 a #40

Tento týden byl takový línější, ale zároveň i docela produktivní. V pondělí jsme měli volno a tak jsme polehávali a koukali na filmy. V úterý jsem měla home office a navečer jsem začla koukat znovu na 'Gilmorky'. Ve středu jsem začala pracovat na jednom tajném projektu a taky jsem upekla kakaové cupcakes s tvarohovým krémem a lískovými oříšky (a díky těm lískovým oříškům, máme díru v konferenčním stolku). Ve čtvrtek jsem opět pracovala na tajném projektu. V pátek jsme jeli na nákup do Lidlu a já tam ukořistila dvě kreativní sady se skvělými čtvrtkami a taky úplně úžasný baleríny na doma jako bačkory, tak pohodlné! Nachystala jsem občerstvení a upekla opět již zmiňované cupcakes, ale L. už mi nechtěl naloupat ořechy a tak jsem je ozdobila rozinkami. Večer se stavili A. s L. a 5ti litrovým demižónem domácího vína a s hrou Hobit. Po hodině a kousek dorazili také P. a Š. Chvíli jsme si povídali a pak jsme začli hrát Hobita. Bohužel někteří jedinci byli už značně podnapilí a tak se to hrálo o dost hůř. Nicméně Šmaka jsme porazili a tak vítězství bylo naše! V sobotu L. prospal skoro celý den a já se věnovala tak nějak všemu. V neděli měla Kuchařinka narozeniny a tak jsme ji byli pogratulovat.

Jako každé pondělí, ani tohle se mi nechtělo vstávat. Musím říct, že se až vlastně divím, jak rychle tenhle týden utekl. Co týden! Celý měsíc strašně utekl. Ve středu jsem zjistila, že na čipu u zrcadlovky mám prach. Začala jsem se děsit kolik mě to bude stát. Naštěstí jsem dohledala nějaké návody a s Kuchařinkou jsme to v neděli vyčistili. V pátek jsme šli do klubovny zahrát Arkham Horor. Výborná hra! Podařilo se mi prodat pár věcí na votoči a tak jsem si mohla udělat opět nějakou objednávku věcí na scrapbook a kdy jinde, než na Scrapy Life, kde mají až do 10.10. slevu 25% na vše! O víkendu jsem zasedla k fotoalbu a dodělala zbytek fotek z roku 2014 (pochopitelně jen do srpna) a také pár fotek z roku 2011 (brzy k vidění na amcadesign.blogspot.cz). V neděli jsme byli (jak už jsem zmiňovala) u Kuchařinky, L. synovec měl oslavu narozenin v pirátském stylu a Kuchařinka mu udělala úplně úžasný pirátský dort!


ňuňavý bačkory

Pravidelná dávka inspirace

Krásnej pohled od Pájušky z NY

Soba nudle, uzené tofu a moc výborná marináda @ Doma Palackého

Arkham! <3

proces

Moje asi nejpovedenější kartička

Před ...

... po :)

Už to začíná mít tíhu :D

Žádné komentáře :

Okomentovat