pondělí 4. srpna 2014

Random photos of the week #31

Já fakt nechápu, kde mám veškerej volnej čas a taky jak je možný, že ještě včera byla středa minulý týden... Svůj slib několika příspěvků jsem nedodržela a tak ho přenáším na tento týden (to už by se mi snad mohlo podařit splnit). V pondělí v noci jsme se vrátili z Chorvatska. V úterý ráno byl budíček do práce hodně zabijáckej a ten den v práci? O tom radši ani nemluvit. V práce jsem byla ten týden téměř sama, protože měl kolega dovolenou. Moc jsem se těšila na pátek. Navečer jsme chystali překvapení pro kamaráda k narozeninám (o něm víc později, co kdyby to četl, že jo). Večer jsme šli s partou na Zahrádku. V sobotu mě L. překvapil snídaní do postele. Dopoledne jsme tak nějak prozevlovali u telky. Po obědě jsme poklízeli na bytě a navečer jsme se šli podívat po hradby - konaly se Přístavní slavnosti, kde jako hlavní kapela vystupovali TATA BOJS, které jsme díky kinu vůbec nestihli. S P. a B. jsme šli do nymburského kina na film ÚSVIT PLANETY OPIC. Já jelikož jsem neviděla první díl, moc jsem tohle pokráčování nepobrala, takže tento týden se musim podívat na ten předchozí díl. Nedělní ráno probíhalo úplně stejně jako to sobotní. Přemluvila jsem L., jestli by mi zase nechtěl udělat snídani až do postele. Udělal! Je to milouš. Po obědě jsem ještě trošku poklízela a kolem 16:45 jsem šla před barák, tam na mě čekala ségra a šly jsme na nádraží. Jely jsme totiž do Prahy do Riegrových sadů na kompletně vyprodaný koncert JAMESE ARTHURA. O koncertě chystám samostatý článek, jako vždy.

+ bonus, který jsem měla přidat už dávno!


muhehehe :3

Artsy shit

Nejkrásnější západ slunce

Snídaně od L. <3

Nejdebilnější místo pro koncert EVER.

Žádné komentáře :

Okomentovat