pátek 1. srpna 2014

Random photos of the week #28, #29 a #30

Tyto týdny opět nějak rychle utekly. Zvládla jsem dohnat restíky v podobě článku o VOTVÍRÁKU a SOUTĚŽ ELECTROLUX  a navíc i ROCK FOR PEOPLE, takže jsem celkem spokojená. Jelikož jsem si nepsala žádné poznámky a spoléhala jsem na instagram, že si vždycky vzpomenu (já bláhová), tak samozřejmě nemám o čem psát ... ale vlastně! Moje maminka úspěšně zakončila dálkové bakalářské studium a 14.7. měla v Profesním domě v Praze promoci. Jsem na ní neskutečně pyšná! Po promoci jsme šli na oběd a potom jsme já a ségra zůstaly v Praze. Měly jsme dva hlavní úkoly - vyzvednou ségřin certifikát z francoužtiny a koupit lístky na George Ezru a na moje milovaná Klaxons. Mimochodem - nový album od Klaxons je naprosto libový a skvělý! Během toho se nám ozvala Verča a tak jsme se sešly ještě i s ní. Ke konci týdne 29, jsme dobalili kufr a nějaký jídlo a z neděle na pondělí jsme se vydali na cestu do Chorvatska na ostrov Vir. Možná je trošku trapný napsat, že jsem ve 22 letech jela k moři poprvé, ale nestydím se za to! Dovolená byla krásná, ale krátká :) Poslední dobou je toho volného času nějak málo a tak nic nestíhám. Do konce týdne se tu snad objeví fotky z Chorvatska a nějaký další random fotek a možná i receptík! Ani nestíhám pořádně sledovat svoje seriály - PLL, TRUE BLOOD a MASTERCHEFa. Jo a taky jsem líná psát popisky k fotkám :)

<3








Žádné komentáře :

Okomentovat